1.27.2015

小檬生日@嘉年華

小檬生日前一日已經開咗個生日會慶祝。
而正日呢就要返學,所以一早請定下午假,同佢去嘉年華~

咁啱之前一日見到大爺我另外兩個朋友又去咗玩,就比啲相佢briefing吓,
再話你睇小朋友玩得幾開心~(加跨張表情)
跟住做問卷調查,佢鍾意玩邊樣,
呢隻細膽豬就點名話玩企鵝溜冰,mc queen 車車同sir滑梯。
亦表明話唔玩打韆鞦同馬馬
好,目標明確又唔係樣樣玩都好
(因見到大爺媽話跌錢嘉年華我心都寒一寒)
多得大爺媽嘅飛卜先知溜冰對襪會濕哂,
於是已經做足準備!

yeah~ 係車到瞓夠就出發喇~
新眼鏡,佢自己話要拎嚟,此相是否找到亮點?

蠢咗,應該行另一面。。。。
如果車泊海港城,搭船嚟仲可以慳埋隧道費同地鐵錢!!

天氣和暖,仲有少少熱添!
上面的亮點已經移除

weekday入場大人$90(包7個代幣)

第一個就想去玩Mc Queen車車,但比呢到啲車車吸引住。
小檬好謹慎,先觀察好點玩,玩d咩先話玩(其實係細膽)
比錢個方法有啲土炮,唔係自己入落個箱度,係自己比個工作人員,
佢再入落個箱度。之後小檬就揀咗呢架消防車。
3至4個圈就玩完。。。盛為4個代幣($40)

跟住就mcqueen車車。一行入去唔使排隊就玩。

好似唔夠高度就要大人陪同玩,於是我就陪佢啦,


冇諗過小朋友玩嘅車車都咁勁,佢每逢轉灣都係住去,飄哂移咁,
又dup哂break,chok黎chok去。

細細粒嘅小檬都飛嚟飛去,
而家先知上錯賊船嘅小檬就叫"玩完喇"!!
佢唔係話自己玩完,係想話自己唔玩喇~
於是我要右手扶實,左手攬實佢,等佢唔好咁chok,
不停同佢講野引開佢注意力,除咗小檬想佢快啲完,我都想!
玩完終於chok到手啲肌肉。好痛~
(不過好過chok到小檬!)

好喇,根據小檬嘅wishing list之後我地就去玩溜冰
結果係去到又話唔玩!真係特別~
拎去嘅三對襪就白拎

跟住我地就玩佢最鍾意嘅吹氣彈床
呢到4個代幣5分鐘真係貴到暈!!
可能weekday 唔多人所以都冇計我地時間,
三個任玩,喺到玩得最耐


開心

開心

同埋開心

follow me to ?
no ~ no~ no ~
有個小朋友話入錢玩射水水, 
點知入咗錢又話驚monkey叫。

但又要睇爸爸玩。

爸爸好似傻佬咁自己喺到玩~ 

跟住又見返啲車車,又話玩,
好啦,見佢冇玩幾樣

今次揀咗火車頭



好開心

另一吹氣彈床,見冇咩人,
見生日就賣大包, 又比佢玩

玩咗呢個網中跳彈床,sir滑樓。
平時啲playhouse都有,
不過通常太多人我唔比佢玩



呢個本來媽咪都有啲想玩,因為係低級版,可惜個小朋友又話唔玩

不過走咗又心CC話返去睇吓點玩。最終喺到睇啲公仔,仲踎低哂睇添。

見仲有啲coin淨,走咗去錠公仔,其實係錠錢!

臨走,我地先見到呢個地氈滑梯

話佢知滑梯就玩, 
(用哂啲幣先話玩 =___=)
小檬太細,就要爸爸陪同。

小檬會唔會驚呢?

結果係再玩多次
24孝爸爸即刻去唱錢啦~我就同工作人員哥哥吹吓水,
佢話入得嚟預使錢~
仲問玩唔玩,比我上埋去!
yeah,於是我又有得玩喇~

媽咪得未呀??

我有窿窿樓梯恐恐懼症,
行親窿窿樓梯就好驚。。。。

撐咗兩層樓都腳仔軟

終於上到

咁難得,自拍一吓先。。

we are ready ~ 

唔使十秒就轉到落嚟,其實速度都唔慢,
都算好玩~
太細唔識自己攬住腳真係要大人陪~

上次去澳門飲小檬又話唔滑草,其實道理都一樣
佢鍾意呢個, 下次可以再去澳門滑草

開心時光走得快~要講拜拜喇

影埋摩天輪走得~接妹妹食飯

玩咗大約三個鐘,兩大一細,冇飲冇食,玩得唔多,
都使咗六百大元。。
咖啡杯,碰碰車,撐船仔,馬仔,旋轉韆鞦,....
仲有好多好多我地都冇玩
(差不多每個game都係4個代幣)
大爺媽"燒錢嘉年華"呢個名絕對冇改錯

可能小檬係錫住我地個銀包,
所以咁多野都話唔玩~

22 則留言:

  1. 燒錢但氹到小檬開心,抵啦

    回覆刪除
  2. 真係好燒錢,我仲諗緊去唔去。

    回覆刪除
    回覆
    1. 小檬好多都話唔玩,所以已經燒少咗,set 個budget玩完唔好再唱(好似去賭場咁)
      搵幾樣佢鍾意嘅玩吓都唔算使好多嘅!
      小檬鍾意坐車同滑地墊,我地就比佢玩咗兩次。
      如果weekday去唔計時間先好玩吹氣彈床,如果星期六日多人真係玩唔過,太貴

      刪除
  3. 我都諗緊去唔去好~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 小檬好多都話唔玩,所以已經燒少咗,set 個budget玩完唔好再唱(好似去賭場咁)
      搵幾樣佢鍾意嘅玩吓都唔算使好多嘅!
      小檬鍾意坐車同滑地墊,我地就比佢玩咗兩次。
      如果weekday去唔計時間先好玩吹氣彈床,如果星期六日多人真係玩唔過,太貴

      刪除
  4. 小檬話要玩,爸爸既飛去唱錢。。同大爺爸一樣!咔咔咔。。。
    下次佢地大個仔,可以自己玩唔使陪啲錢會襟燒啲。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係,佢地細粒豬就要大人陪又燃多啲。。。
      其實可能係大爺爸自己都想再玩。。哈哈

      刪除
  5. 睇完你地兩家既燒錢活動, 有D想縮沙~ wakakakaka~

    回覆刪除
    回覆
    1. 小檬好多都話唔玩,所以已經燒少咗,set 個budget玩完唔好再唱(好似去賭場咁)
      搵幾樣佢鍾意嘅玩吓都唔算使好多嘅!
      小檬鍾意坐車同滑地墊,我地就比佢玩咗兩次。
      如果weekday去唔計時間先好玩吹氣彈床,如果星期六日多人真係玩唔過,太貴!

      不過我諗你要禁住晉爸,應該都係晉晉話再玩晉爸又飛去唱錢

      刪除
  6. HA 只要囝囝鐘意, 多多錢都要唱la .. ^_^

    個眼鏡還有貼紙 ...^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 叻喎。。都未搣貼紙,成個自由神咁。。

      刪除
  7. 果然好燒錢,但我覺得香港唔係成日有嘉年華,所以都值得畀小朋友玩,我反而怕太多人唔敢去。
    檬爸飛去唱錢,真係廿四孝老竇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 反而唔算多大陸人喎。。可能我weekday去啦

      刪除
  8. "燒錢嘉年華" 果然係名不虛傳!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 預咗使啲錢都係好開心嘅。。錢搵嚟使架嘛!!哈哈

      刪除
  9. 仲打算新年去,彈床得5mins, 等我轉下planning先

    回覆刪除
    回覆
    1. 我weekday去佢就冇count我時間,可能人多就會count

      刪除
  10. 燒錢都唔緊要啦,小檬開心最緊要,嘻嘻~~~:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係,所以預咗使啲錢都係好開心嘅。。錢搵嚟使架嘛!!哈哈

      刪除
  11. 雖然係燒錢, 但係下次Carnival又唔知係幾時, 都係要去玩吓先得,(其實係我自己想去玩多啲,,,,,,^o^)

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係,所以預咗使啲錢都係好開心嘅。。錢搵嚟使架嘛!!哈哈

      刪除