1.05.2015

Blog Blog 細BB Gathering

星期日帶妹妹豬去細BB gathering,小檬好返8899先有得去咋。
今次有啲媽咪唔得閒或者病咗,所以唔係好多人。

我地出名遲到,今次點會例外吖。。。哈哈
早啲食完個lunch已經叫小檬瞓,好在都算合作,
諗住啲可以瞓到個幾鐘,好過一陣眼瞓。
執好哂野孭埋妹妹豬準備出門口,
諗住抱住小檬喺車比佢瞓多半個鐘,點知行到門口就醒,
問我,媽咪你去邊?
其實我帶埋佢果喎...但係我好似偷走比人捉到咁,
我話去Karen EE屋企玩嘛,同佢換埋衫,
點知又爆喊,唉,又一輪混戰先出得門口。

多得小豆媽咪幫手book場地。

女子組
小豆喺大家姐喇~

妹妹豬就待住自己有啲噸位
就蝦蝦霸霸

呢吓名符其實大蝦細喇!

呀妹妹豬,你快啲檢討吓自己,有咩嚇親O仔?
得戚地"冇呀"

成班古惑B poster咁

小豆細佬~吖be好明顯想做大佬

一塊麵包就可以氹我個女,呀媽喺邊到都唔知

南瓜一家要走喇,我地就轉戰outdoor 遊樂場

小豆:小檬我地出去出面吹bubble咯~
小檬:一陣間先!!!

哈哈,佢兩個小豆丁對答真係好好笑架。

呢張相可能搵唔到小檬

 小檬喺我後面攬住我,
好鍾意呢張相, 放大比大家睇吓
因為見到小檬笑得好開心, 即係佢玩得好開心啦
病痛冇哂!

兩個大B就一齊sir滑樓。


3個細B就玩"企"同"行"。。。哈哈哈



咁多個細BB都係女女,
佢地冇出嚟妹妹豬先可以一個Mark兩個仔仔咋。

行返去時,呢兩個大B拖住手仔

好溫馨呀

排排坐,有咩做?

登登登凳。。。開場喇

好正呀book咗間私人影院可以播啲戲喺到睇。


大家都好投入其實淨係兩個大B先喺到睇Frozen
其餘啲細B就掛住食餅餅先肯坐喺到

你睇吓我個女,飲到呢
(偷O仔媽圖)

咁難得,兩pair BB坐吓情侶座先

好快渡過咗一個開心嘅下午!

18 則留言:

  1. 肥妹豬真係份量十足呀,好可愛喲 ^^
    哇,幾個細BB一齊真得意,小檬企埋一齊,感覺大個左添呢 ^^

    回覆刪除
  2. O仔個樣好鬼蠢呀!!!! 哈哈......
    昨天玩得好開心呢!

    回覆刪除
  3. 咁細個就有playdate,羨慕C我啦!!!!!

    回覆刪除
  4. 全部一齊睇戲好得意呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。仲好似好認真咁睇添!

      刪除
  5. 肥妹豬好有大家姐風範啊..KAKAKA

    回覆刪除
    回覆
    1. 食野真係好大家姐喇。。麵包一出就自己走去

      刪除
  6. 傳說中嘅細BB gathering呀!Be b個偵探look好型又靚靚呀!
    雖然主角係細BB,但又畀小檬同小豆嘅深情搶鏡啦,小檬好似由細B開始特別鐘情小豆呀 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈。。係呀。。你遲啲都可以參加呢個傳說喇!!
      可能兩個都係"小字派"?

      刪除
  7. 嗚~第一次GATHERING JOIN唔到 >< 俾B BE MARK晒D仔! BTW B BE件褸好靚!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你比妹妹豬威一次啦, 下次木木一出嚟,就先班仔仔跟住木木架喇!
      件衫我都好鍾意,不經意撞到買嘅

      刪除
  8. 小朋友排排坐睇戲好可愛啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。仲好似好認真咁睇添!

      刪除
  9. 之前小豆仲拖住南瓜仔,咁快就變左心。

    回覆刪除