1.05.2015

小檬病倒了

而家啲天氣真係好容易令人病,小檬喺聖誕假期嘅後半段病倒了,
本來安排好嘅節目都取消哂!

原本"海洋公園我嚟喇", 變咗"謝醫生我嚟喇!"

休息食藥喺屋企玩吓
病咗瞓極都好似好累,喺屋企都唔郁,
都有開碟佢睇, 等佢開心吓 !

媽媽最期待可以喺weekday放假冇咁多人出去玩,
點知就全家留喺屋企喇!
發燒,感冒,有鼻水,咳,好似樣樣齊。
食第一次藥就唔夠一分鐘嘔返出 @@

啲人發巔通常比人問食咗藥未,
我就覺得小檬係食咗藥先發巔!

平時都算好乖嘅小檬,病嘅呢個星期差不多每日都發巔!
咩都話唔好,唔夠兩秒就喊之後就大叫媽咪,仲要擘大喉嚨咁喊!

同黐咗冇分別。

我都明白唔舒服嘅難受,所以都盡量就吓佢,
慢慢講咁係唔啱嘅,唔可以比佢過份,唔係又返唔到轉頭。
唉,真係好煩!
跟住呢啲日子咩都要媽咪,
做咩都要媽咪,爸爸婆婆姐姐邊個都唔得。
瞓醒咗又突然大喊,我要媽咪呀。。。
好似好慘咁,問佢咩事,原來話要V V!
有啲咩事,唔like唔順眼又發巔。再係咁,我都會巔埋一份。

成日屈喺屋企都唔係辦法,就同佢落吓公園,




去吓7-11打咭(要入去睇吓個啲迪迪尼換購公仔)
扭吓蛋


務求令佢心情好啲,我都可以好啲。




病中送玩具嘅EE! 

依然好呆
今日2015第一日返學,好驚仲會巔
尋晚妹妹又突然發燒,唔知係咪出牙仔,
半夜唔舒服又瞓得唔好,抱住瞓咗先放低。
超級眼瞓嘅我 (當兩孩的媽媽真的不容易)
今朝如臨大敵咁, 好在成功叫佢起身:
V V~要媽媽拖住去!
食早餐~順利。
換衫~一陣先。。
好在都可以講吓條件,個鐘跳到6字就要換架喇。。好守信用!
著襪著鞋~全部OK!
15分鐘攪掂哂出門口。

通常出門口我就話同佢鬥快噤lift,等佢開心吓(雖然佢未夠高,哈哈)
於是開心心笑住出門口
(長期保持開朗心情, 做媽媽真係好累架)

落到樓下例位

每次影相我都話要影張相比校巴司機叔叔先得,佢都好合作~
好在又back to normal.

其實夜晚仲有一兩聲咳我都唔比藥水佢食喇,等佢自己好。
唔想啲藥令佢又發顛

見到小朋友病,通常媽咪都情願病嘅係自己,
我都係咁諗,因為起碼我唔會發巔,
唔使諗要點應付佢!

6 則留言:

  1. 希望小檬檬快d好返,唔好傳染俾妹妹,如果唔係兩個一齊病都幾煩!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝!我諗就冇傳染到比妹妹,因為妹妹除咗發燒,就冇咩特別。希望妹妹只係出牙仔啦

      刪除
  2. 我包包都未病好,希望小朋友都健健康康,咁我地做媽媽嘅都無咁辛苦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 啲天氣太反覆喇,真係要小心啲,包包快啲好返啦

      刪除
  3. "15分鐘攪掂哂出門口" 已經好犀利啦~~~
    小檬其實好叻又好乖,羨慕......^^

    回覆刪除
    回覆
    1. "15分鐘攪掂哂出門口" 已經好犀利啦~~~==> 都係嘅
      又唔讚得,佢都有佢扭計嘅時候架。。。

      刪除