12.12.2013

$12 puzzle

舊年買咗副puzzle 比小檬,係日版米奇教數字嘅,
我諗兩個月前攞出嚟比佢玩,我都未影吓相,
佢啲puzzle已經四散!!!!!!
以前我未大肚就會迫佢玩完即刻tidy up,就唔會唔見,
我大肚之後呢個防線已經完全鬆懈,
希望搵一日全線大搜索可以搵到返哂。

我初頭諗puzzle對一個歲嘅嘅小朋友嚟講好似好難,
但佢又好叻喎。都砌得到!

行過吉吉島$12店,見到$12就有,
仲要有兩副,仲有動物學!


好抵呀!


玩得幾開心~ 

where is your ears ? 

where is your hairs ? 

where is your fingers ? 

where is your toes ? 
 

=)

25 則留言:

  1. 唔通男士天生都係 "哩啡" 啲? 哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實佢又唔算哩啡喎。。睇完啲書有個盒,佢又會執返哂入去,唔係果套書嘅,又唔會放入去。
      希望佢會整潔啲啦。。因為我見到我呀哥同我老公就啲哩啡野就暈低。我老公架車就好似果啲工程車咁亂,我又幫唔到佢執。。。唉。冇眼睇

      刪除
  2. 好叻啊小檬, 我仔仲未識砌呢~ =)

    回覆刪除
    回覆
    1. 1234數字果副好啲,呢副有時都唔識架,要我地幫吓手,不過就識將啲同色group埋先。。。
      試吓試吓咁, 同佢一齊玩吓親子吓囉

      刪除
  3. 1234數字果副好啲,呢副有時都唔識架,要我地幫吓手,不過就識將啲同色group埋先。。。
    試吓試吓咁, 同佢一齊玩吓親子吓囉

    回覆刪除
  4. 我之前買BB野都有一副贈品puzzle..點知一日後Yin B就將佢地各散東西了= =''

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉,呢個係另一煩惱問題

      刪除
  5. 12蚊度真係好多寶藏, 等我得閒又去尋下寶先 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。得閒行吓,又唔貴,買得開心啲

      刪除
  6. 12蚊抵玩,唔見左都唔心痛~ 哈哈

    回覆刪除
  7. 回覆
    1. 其實有時會叫我地砌 ..hehe

      刪除
  8. 全屋大搜查 => 我諗仲會揾到好多意想不到既野~

    $12 店買的話好抵喎~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。我諗咁耐唔見果啲波波會出返哂嚟

      刪除
  9. 小檬好叻仔呀,全部都識,叻叻~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 都唔係架,其實唔係成日得,同埋佢好鍾意叫我砌 =_=

      刪除
  10. 幾好WOW, 我都買番塊先, 我仔都好like切puzzle~

    回覆刪除
    回覆
    1. goggo... 12蚊唔見都冇咁肉痛!!!

      刪除
  11. 咁鬼叻, in 乜都冇難度呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 都唔係架,其實唔係成日得,同埋佢好鍾意叫我砌 =_=

      刪除
  12. $12有兩副,好抵!抵过淘宝!
    以前一仔都会砌下,现在掛住玩手机,依排無砌过呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地好少比手機佢,喺佢超扭計冇辦法時先當絕招拎出嚟。

      刪除
  13. 好抵呀!!! 小檬真係好乖豬, 肯自己坐係度玩~

    回覆刪除
    回覆

    1. 係呀。。唔見咗都唔係咁心痛,佢有野玩住都肯坐定定嘅

      刪除