12.18.2013

麵包超人手拖o急

睇完B be之後,我都冇唔記得喺屋企等我嘅小檬,
於是經過一田就買咗啲野食比佢,
仲有呢個麵包超人手拖o急


其實真係唔知做咩,不過我覺得好靚,好得意,
百幾蚊又唔會得個盒
裡面都有啲餅/糖。

佢好開心咁拖住周屋行



扮吓去旅行先~~我要飛喇。。

byebye!!

頭先仲收到舅父比我張相,
同咗佢落街都要拎住,

哈哈,真係辛苦舅父喇!




16 則留言:

  1. 包包超人呢隻餅, 好似幾好食架, 我買過兩盒俾小b..佢好like呢~

    回覆刪除
  2. 莫非想做cool魔?嘻嘻嘻

    回覆刪除
    回覆
    1. 係都好,呀媽可以有平機票黎探你!

      刪除
  3. HAHA` 係喎~ 可以扮cool 魔, 但小檬再高D就唔啱推啦~

    回覆刪除
  4. 個手拖o急真係好得呀~~~EE收到都會唔捨得放手

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實都係我鍾意先買比佢!

      刪除
  5. 呢個喼真係好靚,我見到時都差D忍唔住買咗,不過問同行嘅燒腩仔居然話唔要,咁我就無買到啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實都係我自己鍾意
      我都試過拎住樣野話買點知小檬話唔好唔好,幫我慳返!

      刪除
  6. 呢個o急, 型到呢~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 返黎又可以比佢裝下d積木或者puzzle

      刪除
  7. ho cute, 幾時同佢去飛呀? :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都想,睇黎起等多一兩年喇

      刪除
  8. 麵包超人喼好得意呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好明顯係氹大人好成功!

      刪除