12.06.2013

New Toy~ My first Piano


上星期小檬已經收咗佢今年嘅聖誕禮物喇!
My first Piano

佢好鍾意去通利琴行玩鋼琴
所以我哋初頭有諗過買個大d,
不過最後都係等佢大個d先!

舅父知道又出手喇,
買咗呢個鋼琴仔比佢做聖誕禮物!
細細哋等佢玩下先
呢個琴都好Grand呀!

用木箱裝,好穩陣呀!
不過折果時麻煩d

左手彈下

右手彈下

仲扮哂嘢雙手彈添!


唔知小檬將來會唔會成為鋼琴王子呢?

最後就玩照鏡!

多謝哂表舅父!
你睇佢倆個玩得幾Sweet!


25 則留言:

  1. 嘩,,,好靚呀~~
    JUJU 都有個電子琴呀~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 個鋼琴好靚架。。我都有諗過買電子琴,不過都係想佢學咗正統鋼琴先

      刪除
  2. 個琴好靚呀!小檬真係好似識彈咁喎!哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢係扮野冠軍,不過佢用右手彈果張相啲手勢又好似乎識咁..haha

      刪除
  3. 嘩...睇黎你要快d俾佢去學琴先得啦, 好似似模似樣咁啵!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗最快都要三歲啦。。。而家太細喇!

      刪除
  4. 快D比佢去學打字啦~ wakakaka~
    小檬真係好幸福呀~有咁多人錫佢~

    回覆刪除
    回覆

    1. 佢成日想玩我地嘅keyboard架啦。。不過我地唔比啫,唔係我又破財喇
      係呀。。佢真係好多人錫佢

      刪除
  5. 原來有咁迷你的鋼琴,真係好靓!
    小檬係跑車+鋼琴王子呀!

    回覆刪除
  6. 小檬彈琴個樣真係似模似樣喎~

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢係扮野冠軍,不過佢用右手彈果張相啲手勢又好似乎識咁..haha

      刪除
  7. 個琴好靚好襯小檬, 我都有諗過買琴俾little K, 不過都係等佢大D先, 第時小檬做左鋼琴王子時記得俾左簽名我呀..hahaha~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。太細其實都唔識住。
      好啦。。。等我今晚返去同佢練定啲簽名先..wakaka

      刪除
  8. 個琴好靚喎﹗鋼琴王子可唔可以簽定名畀EE先呀﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。都好grand 架。
      等我叫佢練習吓啲簽名先 ..wahaha

      刪除
  9. 第六張相,係大師級式演釋方法 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. wahaha。。。係喎,睇返都好好笑,咁都比你知道。。佢扮野真係有一手。。

      刪除
  10. 男仔彈鋼琴真係好引死(女仔)人咖XDDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺。。。(少女中 haha )

      刪除
  11. 睇小檬彈琴既手勢同姿勢, 好有感情咁喎 ~

    回覆刪除
  12. 小檬真係幸福呀,咁多人錫佢。就咁睇佢兩下手勢,感覺到佢好有天賦呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家啲小朋友真係好幸福架。。希望佢真係有啦。。等我唔使迫佢練琴=p

      刪除
  13. 好幸福,咁細個就有琴玩,快D教小檬學琴,陪養做鋼琴王子,哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 好似四歲先可以開始學呀。。而家都係扮吓野喳。到時去美國表演你記得嚟睇呀 ...haha

      刪除