12.09.2013

兔仔冷衫

小檬係兔B,
所以舊年見到呢件兔仔冷衫即時買比佢


兔仔冷衫喺舊年來已經著過


其實大咗好多,個碼係18~24M

買完之後我終於忍唔住喺冇比老公知道嘅情況下
買埋件女童裝

心諗如果自己有緣再有一位女女,
就可以同哥哥著兄妹裝。
如果果刻唔買,都唔知可以去邊到買返,
所以都係買定先,如果真係用唔著就送比人啦~

感恩而家可以比妹妹著!!!

尋日行咗一吓街,
居然比我見到呢件媽媽著嘅兔仔衫,
真係比我襯哂一套啦~~~~


呢件衫比我收埋咗一年, 其實到時個碼可能唔啱,
不過希望可以著到一陣啦。

17 則留言:

  1. 仲爭爸爸個件啵...要買埋俾爸爸先得~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗就算我買到,爸爸都未必肯著喎。。哈哈

      刪除
  2. 係呀,快D搵多一件俾爸爸, 一齊著一齊開心~^^

    回覆刪除
    回覆

    1. 我諗就算我買到,爸爸都未必肯著喎。。哈哈

      刪除
  3. 3個一齊著一定好可愛~~

    回覆刪除
  4. 親子裝影相!!!

    回覆刪除
  5. WAKAKA..咁都俾你搵到, 咁要搵埋爸爸個件啊喎...

    回覆刪除
    回覆

    1. 我諗就算我買到,爸爸都未必肯著喎。。哈哈

      刪除
  6. 嘩,好可愛呀 >v<
    同上,快快買件比爸爸,一家四口一齊著 ^0^

    回覆刪除
    回覆
    1. 爸爸應該唔會著。。我都唔想勉強佢。。不過如果比我見到都會諗吓買唔買,哈哈

      刪除
  7. 你買到男裝,檬爸見你地一家三口實唔抵得要著埋一份架啦~

    回覆刪除
    回覆
    1. haha...bur我諗到幾難搵到男裝

      刪除
  8. 啲衫好可愛呀!係啦買多件畀你老公啦,都係去影相先影啫,如果唔係佢就成個路人甲喎,叫佢唸唸啦 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. wahaha....路人甲
      係喎。。不過我諗都幾難搵到

      刪除
  9. 超正呀!!!! 你地著埋一齊一定好sweet~~!!!!

    回覆刪除