12.22.2013

Happy 3rd Wedding Anniversary

1812。2013

我們結婚3週年紀念~ 
3年嘅光陰經過如下:
10年結婚
11年有小檬
12年小檬出世
13年有B Be

好快就到14年B be出世。


多謝老公呢年對我同小檬/B be嘅照顧,
洗衫,洗碗,做家務。。。

再次到明閣食晚飯慶祝一吓
食飯上半段都可以乖乖坐定定,
因為掛住玩張凳嘅安全帶,玩咗一陣,
已經唔可以乖乖地咁喺到

好在出黎之前婆婆已經同佢食咗野,
所以我地都可以食得輕鬆啲。



捉佢影張相都難,要自拍佢先會自己笑





食完去個例位, 影返張相先







上年來隻豬仔都任我舞,今年就比隻豬舞返我地
2012 兩週年紀念時。。。



老公雖然好忙,都預備咗個蛋糕慶祝吓
本來諗住食埋先,但真係太飽了,唯有返屋企先食!


隻蝴蝶好靚呀~ 

小檬同我切蛋糕喇 


急不及待要切
呢個蛋糕size叫 darling size,
細細個,幾好


唯一與蛋糕合照
可以有啲眼瞓,今晚超唔合作!!


出年多埋B be,應該仲"熱鬧"!

18 則留言:

  1. 三週年已經儲齊個「女子」字,真係計劃得好好呀!
    小檬爸真係好有心思,每個蛋糕都咁靚靚架~

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我哋冇咩計劃過...

      刪除
    2. 算佢啦,咁忙都掛住去訂個蛋糕

      刪除
  2. 三週年快樂! 好好的家庭計劃,b be出埋世就完滿啦~

    回覆刪除
    回覆
    1. 老實說,我地冇計劃架=P

      刪除
  3. 三周年快樂!! 我既時間表10年至12年都同你一樣架~~ =P

    回覆刪除
  4. happy anniversary ar
    wish you sweet sweet forever

    回覆刪除
  5. 好開心呀!!! 恭喜晒!!!

    回覆刪除
  6. 好 SWEET...而加先記得你只係早我三個月結婚...不過我步伐慢你好多...hehee..

    回覆刪除
  7. 咁快就三年,仲咁快儲齊一個好字添,祝你哋一家繼續sweet sweet呀﹗

    回覆刪除
  8. gen mama, 遲來既生日快樂,祝福你地一家永遠甜蜜快樂^^

    回覆刪除
  9. happy anniversary, 好幸福呀~~~

    回覆刪除
  10. 好sweet呀, 三年一個"好"字,勁呀~
    祝你地成日都咁sweet sweet 呀...
    p.s. 個蛋糕睇落好好味~

    回覆刪除
  11. Happy Anniversary~繼續sweet sweet!!
    時間過得真係好快呢!!!
    小檬檬真係好得意~

    回覆刪除
  12. 個蛋糕邊間架? 細細個幾好喎

    回覆刪除