12.11.2013

Mickey Pasta


我真係好耐都冇煮過野食比小檬喇!
返工就靠婆婆,
放假都係跟我地食!

公司附近開咗間新商場,
有間舖賣吓啲外國食物,
見到呢隻Mickey 粉粉,
即刻買咗比小檬。


於是我就再的起心干煮吓喇。


唔同個character 都有,都算幾似


好簡單,都係用啲肉同菜去煮。
婆婆煮果時已經話佢好鍾意食,
又有啲卡通人物咁得意


煮完唔會太淋,小檬最唔鍾意啲淋BB嘅野。
啲mickey;donald 都唔會變樣,
仲睇得到。有蔬菜味同番茄,

呢包就係燕麥。


見佢食得好開心~ 
問佢要問邊個呀?
佢話daisy,但係冇晒,
我就拎donald 當daisy
佢心水清,皺哂眉,一臉茫然。
(唔記得影低佢添)




16 則留言:

  1. 見到d咁得意既粉..一定食得好開心, 我都好想買包整俾小b食!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。一路食一路係咁mickey minnie。。goffy。。。不知食得幾快!!!你去唔去29/12gathering呀?我幫你買之後比你吖?

      刪除
    2. 丫..我唔記得左再問我老公, 知道再覆你丫, thanks!!

      刪除
  2. 回覆
    1. 係呀。。你都喺附近?

      刪除
    2. 我們住個到對面.. 西小龍 ^_^

      刪除
  3. 皺哂眉,一臉茫然 ,哈哈,諗起小檬呢個樣一定好得意XD

    回覆刪除
  4. 可以試下煮,不過我個女咁麻煩都唔知食吾食

    回覆刪除
    回覆
    1. 我個仔都好咀刁架。。。不過佢都食

      刪除
  5. 好得意啊!最重要小檬like食!
    平時煑通粉要好耐,依款都係吗?

    回覆刪除
    回覆

    1. 唔太難咁,不過我會先用暖水浸吓佢,煮完再冚蓋局焗吓佢

      刪除
  6. 皺哂眉,一臉茫然...哈哈...我估一定好得意

    回覆刪除