12.15.2013

N班大作戰~5th Interview



今日Interview 時間十點幾


去到見到好多in完派比BB嘅波波,
入口有好多miss喺度,
登記咗就入去課室玩住等,d玩具唔新淨




其實唔緊要,但圖書就可以用殘嚟形容,應該叫爛,
因有d已經比小朋友撕爛咗,已經睇唔到,
呢方面可以管理得好d!

之前有d學校好細心照顧到我呢d大肚家媽媽,
但呢到比小朋友及家長嘅凳仔係矮凳,我勉強都坐到嘅...
等咗一陣就叫名入得!

入到課室老師叫家長先抱住小朋友聽老師講解一下面試嘅內容,
呢到就有張高凳可以比d大肚媽媽坐。

面試:老師帶住小檬出去玩,家長就坐埋一邊等,
老師講明如果小朋友唔肯係會扣分嘅,
小檬咁鍾意玩又唔怕陌生,個個都咁friend ,當然過關!

出到去我哋只係遠觀佢哋嘅情況
老師首先同佢玩手抓板,之後喺個箱到拎d玩具問佢係咩,
我隱約聽到佢好似話車車,之後好大聲話「仲有呀」!

一路都有另一位老師mark 分,好認真,
跟住老師話去玩波波,
點知行去嘅時候比小檬見到個喺角落嘅廚房
咁都比佢見到,
玩, 老師都有同佢玩
另一老師繼續mark分,
玩咗一陣老師就叫佢去返玩波波,
將d波波放入籃,個籃跌咗小檬都有扶返起佢。

最後就係一位net 同小檬疊軟嘅大積木,
疊完我聽到miss叫佢push,點知小檬唔知佢講咩,
繼續疊高,miss 做埋動作佢都冇跟!=_=

In完有個波波送比佢,叫小朋友比媽媽爸爸,
可能呢到睇下佢會唔會比。

呢間學校都好多人讚好,所以好多人報,
檬爸當初諗過要同舅父輪流排通宵交form,
但後來我都勸佢哋第二朝早d去算!

一個月後等通知,呢間interview 感覺真係㨂小朋友,
不過學校嘅硬件可以好d,至少爛咗睇唔到字嘅圖書唔應該再要!

17 則留言:

  1. 呢間學校咪唔做門面功夫,俾啲真實既野俾你睇(爛左既書都拎出來),總好過有些學校俾哂啲好野俾你地睇先,到入左學先知道

    回覆刪除
    回覆
    1. 都講得啱,起碼知道真實嘅一面。

      刪除
  2. 唔係已經有學校收左?仲要in ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉,你身在遠方有所不知,而家喺香港唔知點解幫個歲幾嘅BB搵間學校讀吓都好似好難。尤其係北區近大陸果邊。其他區有啲都要通宵排隊去攞form
      點解仲要in?? 因為我地唔止報一間,其實就算只想入果間,都唔會報果間,因為你報學校未必一定收你。情況就好似去食或者飯茶咁,每間都攞左飛先,最後睇吓邊間有位,都想揀間最想食嘅。一日你最想食果間未知道有冇位,你都會繼續in其他。
      其實我相信好多家長都唔想,不過香港嘅制度就係咁,無奈我地就要跟。

      刪除
    2. 係咪一定要讀N班呢? 直接讀幼稚園得吾得?

      刪除
  3. 聽你咁講,好似比起上次揀家長果間幼稚園好好多喎,小檬表現都係keep住超班!

    回覆刪除
    回覆

    1. 叫做係公平啲,始終係BB要讀書,學校想揀叻嘅學生好理解,不過因為入面小學其實父母嘅小學又有影響,所以學校都會考慮父媽profile。。唉。。而家香港啲制度錯哂。

      刪除
  4. 小檬好叻, 唔怕生~~ 俾我小B咁慢熱一定喊哂~ =P
    呢間真係揀學生啊... 我岩岩星期六IN完, 個interviw total10分鐘都無, 明顯唔覺佢係揀學生, 但咁短時間亦唔知佢點揀家長...

    回覆刪除
    回覆
    1. 有冇問卷吖?或者報名果時會叫你填爸爸媽媽小學中學。。。
      有啲睇職業/地址。。。唉
      我冇諗過自己嘅小學會影響到果仔囉。。

      刪除
    2. 有問卷呀, 兩條題目... 又係考家長文筆同吹水能力~~ XD 如果會收阿仔, 應該係我果兩條題目答得好~ XXDDDD

      刪除
    3. hahahaa....等你好消息!!

      刪除
    4. HAHAH.. 我預左唔得, 千幾人申請得48個位...=P

      刪除
  5. 其實in 唔同學校, 除左晒左小小時間外, 都有好多好處, 可以親身入去學校睇下, 就正如你睇到有爛書咁~ 同埋你有左第二個BB時, 應該再冇咁多時間去幫細妹in 啦, 到時, 你依家既經驗就好有用啦, 所以支持你地IN 落去~

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係架,當去玩玩吓囉。有多啲唔同嘅經驗都好嘅。

      刪除
  6. 我地都有IN 呢間呀, 你睇到晒小檬做咩, 我同老公都睇唔到IN D咩, 要自我檢討下, WAHAHAHHAHA~

    呢間老公有個幾特別既COMMENTS ON 家長, 佢見人地打扮得靚靚, 我地就裙拉褲甩咁去IN, 所以佢話其他靚靚家長SIDE 左~ 好鬼無聊呀! HAHHAA

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地都係喺後面見到隱約聽到咋,
      呢間冇咩理啲家長,著得整齊咪得囉。。我果日有兩位B6媽媽好似登台咁。哈哈

      刪除
    2. 登台!!! 我諗我老公見到會即刻爆笑, 唔記得左個囡~

      刪除