12.18.2013

B be @28W

檬爸呢兩日喺廠,天寒地凍,於是呢兩晚喺婆婆到瞓。

尋日一大清早就要去醫院飲糖水,8點半就要到,
舅父知道就特登起身車我去,好簡東!!

食啲野暖吓肚仔都唔得嘅情況吓,仲要抽血。
已經成隻粽咁,又要摺高衫袖,抽完又要噤住傷口,
件褸又秩哂一邊,仲要拎袋。
好多時老公都會抽時間陪我,
不過我地星期四/五又有節目,所以佢呢兩日就唔陪得我。

抽完血,仲要飲糖水,好在今次都冇嘔,
坐喺到等咗兩個鐘之後再抽第二次血,終於走得!

之後要去沙田睇B be
於是就去食野行吓,
完個lunch 行咗一陣已經唔想行,
好多人, uniqlo好似唔使錢咁,

我初頭以為好耐冇自己一個行街會瘋狂血併,
點知大住個肚會唔想行,
商場暖,著住成隻粽又好熱
唔著件褸又要拎住,好煩!!
結果喺cafe飲咗杯Iced tiramisu chocolate唞吓。



B be今次有兩磅幾,我就重咗幾磅,
希望之後都重哂去B be 到。
因為生完之後真係要認真減肥,
唔會好似之前咁,或者要生第二個,放鬆腳步。

B be 同我所有都OK,已經冇咩肚實
踏入後期,會同B be見得密啲喇。。

呢張相B be隱約好似笑緊咁,
又好似吹緊泡泡,
好得意!


14 則留言:

  1. 吹緊泡泡好得意呀!

    回覆刪除
  2. 沙田長期都咁多人呀~ 你咁遠要入來覆診既?

    回覆刪除
    回覆
    1. 診所一係尖沙咀,一係沙田,我揀沙田好似少人d

      刪除
  3. 口水波? 係呀,要肥b唔肥媽~! 一齊加油!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我已經肥左喇,而家希望生完減返咋
      你要keep 住呀!

      刪除
  4. B BE好似吹緊泡泡咁,好攪笑

    回覆刪除
    回覆
    1. 好在係吹泡,唔係吹水:p

      刪除
  5. 真係好似吹緊泡泡喎﹗

    回覆刪除
  6. 好清楚見到b be 塊面呀, 真係好攪笑~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,而家d機照得好清楚呀

      刪除
  7. b be係MAMA肚里好舒服呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,媽媽有強勁脂肪保護佢!

      刪除