12.31.2013

Christmas Brunch @BLT steak

24。12。
平安夜,有大有細嘅我地好平安咁喺婆婆屋企打邊爐,
凍冰冰,喺屋企打邊爐已經好開心!!
小檬又收到兩份聖誕禮物,同婆婆嘅聖誕利是(crossover)
停車場喺舅父送嘅,拿拿聲砌好等我地可以安樂打邊爐。

其實個停車場好流,又唔穩一陣,又冇位泊車,
啲車上去又要手動(即係要我動)啲斜路又要手動啲車先識sir落去
(下刪一百字。。。。。)

舅父話本來想買4層,點知比人買哂,得返呢個,
果間野話啲好野比人買哂喎。。。。
雖然係咁, 小檬要求唔高(只係呀爸爸要求高啫)
已經玩得好開心!!

25。12。
喺屋企影完啲家庭照就拿拿淋出去
挑戰海港城
本來諗住食酒店buffet,但啲價錢實在太貴喇!!
所以之後揀咗BLT steak 嘅Brunch

其實一家人有野食吓,
開心吓已經好滿足!

表舅父+表舅母



之後仲中咗入toy R us買禮物比契仔女。
呢條聖誕樹多人到。。。只影咗少少相


小檬又有進賬!!

聖誕大餐就係返屋企煮食~

3 則留言:

  1. 檬爸要求唔高又點會揀到你喎!
    btw, 我都買左個停車場俾田鼠b. 副作用係又要買多幾架車...

    回覆刪除
    回覆
    1. 田鼠媽你太能夠洞悉事情嘅真相喇,唔怪得你又靚又賢淑啦!

      刪除
    2. 雖然我*咳咳*又靚又賢淑, 不過都未及檬媽你一半呀!

      刪除