12.09.2013

小檬睡衣碌

RB叔叔喺公司買辦賣,美國大公司牌子
佢買比小檬啲衫真係多到暈!!

連睡衣都有, 呢套睡衣比我放埋咗

前排執衫先知道原來已經啱著,
拿拿林拎比小檬著
加埋麵包超人拖鞋仔

多謝RB叔叔,可能我自己都未必會買睡衣比小檬,
或者大個啲先!
有人送就梗係唔同。。嘻

不過原來著起睡衣仔又幾可愛喎!! 

10 則留言:

  1. 好靚呀,咁著瞓覺都開心d 呢,heehee ^^

    回覆刪除
    回覆

    1. 其實係應該呀媽睇得開心啲..he he

      刪除
  2. 好搞秧呀~ 第二張個look有D$電視劇有錢人既屋企睡衣look~! XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 好似闊少果啲? haha

      刪除
    2. 係AR~ HAHAH...
      我依家睇返尋日個MSG先發現自己有D語無倫次, 你都睇得明, 勁~~~ XD

      刪除
    3. 唔難明,我有時自己都唔識自己講咩。。哈哈

      刪除
  3. 著睡衣都甘型,利害

    回覆刪除
  4. 似乎小檬都好滿意件睡衣喎!
    哈哈,咁細個我都冇特登買睡衣,基本上啲衫都係屋企同出街都係果啲XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦。。如果唔係叔叔有比我,我都冇諗過買

      刪除