12.13.2013

自己畢

已經唔記得幾時開始教佢自己畢野食, 應該由歲半開始。
到而家佢已經叫做可以自己畢,不過就要睇吓咩食物。

朋友教一開始應該用麥皮,
因為會黐住隻匙羹,比較容易,
可惜小檬唔like麥皮,所以冇辦法用麥皮,
於是開始時都係比佢用叉吉生果,
練習一吓自己食呢個過程。

一路吉都要佢隻手仔按住個碗仔,
不過成日唔記得,要喺則邊提佢! 
之前講過我好耐冇餵佢食野,
所以只係有時放假同放工見佢食,
喺街通常就我地餵
上星期煮咗嘅米奇粉粉,於是淨係比啲粉粉佢自己畢


雖然十粒都會跌兩三粒,
但都冇所謂啦,
佢自己畢到都好滿足,
又要交足戲去讚吓佢!

其實未係已經可以獨立,要喺旁邊幫吓佢,
但都算係咁啦。。繼續努力啦!


14 則留言:

  1. 回覆
    1. 不過飯都未係好得,都係會好容易跌左啲出嚟,所以睇吓係咩食物啦

      刪除
  2. 我仔鍾意畢畢下用手, 暫時隻匙羹都係用黎玩既多....=P

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁你要喺佢隔離提住佢喇。。小檬已經好少用手,除非跌咗

      刪除
  3. 其實已經好叻架嘞, 檬檬跌左粒粉粉想自己搵返, 好搞笑, 食食下又會笑mei mei, 好得意呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。佢想搵返嚟食,其實跌嘅都唔少,不過要訓練都冇辦法

      刪除
  4. 好叻叻呀, 有時大人真係要交足戲去讚吓佢, 佢食得開心之餘我地又睇得開心!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。。所以而家我啲戲超浮誇

      刪除
  5. 佢嘅甜笑電暈左我,嘻嘻

    回覆刪除
  6. 叻叻!每食到一啖都笑一笑,好可愛呀^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 食到尾聲,比佢自己畢咪懶得戚喺到笑囉。。

      刪除