12.30.2013

小朋友暖水杯

假期將完,太多嘢要寫!
少少哋寫下呢個先~

假期行過商場小鋪,見到呢個小朋友適用嘅暖水杯,
打開用飲管飲,又可以有手柄!

非常啱呢排天寒地冷嘅天氣,只要入暖水入去,
不秀鋼內膽可以保溫(夏天又可以入凍水),
喺屋企或者出街都可以有暖水飲啦!



唔會好大舊,當然亦唔會太細,
唔係會裝得太少水!

16 則留言:

  1. 幾有用喎. 會唔會好大舊?

    回覆刪除
  2. 芝麻街好靚喎, 幾錢呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲有米奇,pooh pooh , 叮噹
      不過最靚係芝麻街
      好似138

      刪除
  3. 係喎,完全無意識要飲暖水,多謝檬媽提醒

    回覆刪除
    回覆
    1. 冬天飲啲暖水會好啲。。。其實夏天都係,凍水唔係咁好

      刪除
  4. 係呀, 天氣咁凍, 真係要飲下暖水, 你好細心呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 冬天飲啲暖水會好啲。。。其實夏天都係,凍水唔係咁好
      因為呀媽一把年紀要開始養生..wahaha

      刪除
  5. 尋日唔記得講,隻杯真係好靚呀,我見佢最近有減價,都諗緊買唔買呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能我呢排少行街,唔知出咗有得賣,我覺得幾好,有時我都偷偷飲一啖,暖吓身

      刪除
  6. 我搵類似既野搵左好耐, 睇來睇去都睇唔岩~ 等我搵下你呢隻先~~ ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果你想知地址,我FB比你啦

      刪除
  7. 靚!! 我好鍾意芝麻街入面的ELMO 架!!!

    回覆刪除
  8. 你好呀 我想買個米奇比囝囝 請問係邊度買

    回覆刪除
    回覆
    1. 我喺葵芳葵涌廣場三樓,三聯書局果個位,直行入尾,有間賣日本精品度買

      刪除