12.09.2013

N班大作戰~4th Interview

星期六早上去左第4interview

得知這間報名人數幾千人,收生70個,除咗識人同識飛,
Interview之後係咪真係會有機會有offer呢?

不過既然已經報左名,就去吓啦。
之前咩訓練都冇,諗住都係當去玩吓,連衫都冇搵定。。
朝早先搵返件襯衫,點知已經短(梗係啦,呢件係69M 哈哈)
不過有外套仔遮一遮,唔怕啦!

好準時去到,仲有少少時間喺公園,
影返兩張相,好似未瞓醒咁。


去到1030嘅仲等緊入,我地1045就喺到排隊等
果日廿幾年度再加埋太陽,好熱!
檬企咗一陣都要行嚟行去
好在都好快入得,爸爸去登記,我就同小檬去玩吓積木

初頭我驚佢會玩到唔捨得走,好在唔使5分鐘又可以入去入面。。。
不過係再排過。

見到啲車仔。。sir滑梯又冇得玩,真係好慘~



等咗都有15分鐘先可以上到樓梯喺班房門口等,果到就好啲,
有啲圖書比小檬睇吓。大約5分鐘後,就入班房interview
今次係group in,兩位家長都可以入,不過就坐後面,小朋友就坐前面,
大約10個一組。有位Miss 喺中間,
另一位就喺則邊Mark 分。

Miss首先問家長小朋友最鍾意邊隻顏色,舉起手上的顏色咭,
然後叫小朋友攞起佢最鍾意嘅顏色,睇吓我地了唔了解小朋友喎
(汗。。。我小檬都唔知咩叫最鍾意喎。。。唯有揀佢最識嘅紅色啦!)
結果。。。
佢攞咗個粉紅色毛毛球

跟住就叫小朋友攞綠色嘅積木出嚟,
小檬都拎到,不過我唔覺得有人知道

Miss叫小朋友收拾玩具,
小檬連隔離個小朋友嘅籃都想幫人執埋。

Miss問家長平時同小朋友睇咩故事書。分享完之後,
就開音樂叫小朋友跟住做動作,step 啦。。舉手仔搖手,
眼見都有小朋友郁,但並唔會跟到Miss,或者太嘈喇。。
我地都要喺後面重覆Miss嘅說話小檬先聽到。。
唔使兩吓,音樂就停,呢個Group Interview 就完喇!!

上次果間我已經唔覺得佢可以睇到啲咩,呢間簡直係一場大龍鳳!
當然啦。。幾千人冇可能逐個In

所以比咗張問卷我地填,
都係問我地啲小學係邊間
點解揀呢間學校呀。。點形容你小朋友呀
我覺得又係揀家長囉!
有錢嘅,學歷好嘅,出名嘅
(我睇啲forum話有啲藝人IN
埋埋已經夠人數,
我地只係大茄!!!

其實去之前都知架喇。。不過算啦,當吓大抽獎囉!!
學校都有送啲支吹泡泡比小朋友,
小檬總算有啲收獲!

今晚啱啱知道之前In嘅第三間收咗小檬,不過係PM班
返AM班時間真係好用啲喎.....
真係要諗吓

小總結: 

已Interview :4間
收到offer: 3間, 1間waiting
 

12 則留言:

  1. 感覺真係似做場show應付你地的application form…仲有interview嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實都明嘅,咁多人報,淨係啲識人有關係嘅已經冇左啲位啦,不過都要比啲交代我地

      仲有呀。。最心儀果啲未in 呀。

      刪除
  2. 睇個幼稚園咁開揚,係咪九龍塘啲勁學校黎架?唉,搞場大龍鳳,佢連個interview都搞得hea過人……唔緊要啦當係一次經驗。
    小檬已經有3個offer真係好呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。啲傳統名校
      我唔覺得可以喺咁嘅interview 到睇到個人小朋友嘅表現囉。
      係呀。。不過有一個已經決定唔會讀書喇。release 返出嚟

      刪除
  3. 有3個OFFER喺手, 個心定哂, 真係可以當係去玩, 如果唔係咁HEA IN, 個心實急死

    回覆刪除
    回覆
    1. 有三個係定啲,不過佢爸爸最想果兩間都未in, 所以。。。應該好戲在後頭

      刪除
  4. 4間都有成3間收左, 呢間得唔得都無所謂啦~ 有時無得揀又煩, 太多可以揀都煩...

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢爸爸最想果兩間都未in, 所以。。。應該好戲在後頭, 未可以放鬆住

      刪除
  5. 哈哈~ 收左$30 application fee, 點都要比返D野你既~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦,唔比我地in又會話唔公平,其實而家公平得去邊吖~
      小檬好在有返支吹泡泡,好在我地泊街冇食牛肉乾咋(冇錶位),如果唔係仲要比320添呀!

      刪除
  6. 己經有3個offer响手,已經定好多!
    "先問家長小朋友最鍾意邊隻顏色,舉起手上的顏色咭,
    然後叫小朋友攞起佢最鍾意嘅顏色"<---簡直要同自己個b心靈相通至做到 =.="

    回覆刪除
    回覆
    1. 根本小檬就未識咩叫最鍾意,我都喺到諗係咪真係有小朋友已經識呢個terms,所以我地都係亂咁舉,結果佢拎咗個粉紅色毛毛波波,我唔覺佢係鍾意囉~

      刪除