12.10.2013

Paddington Bear @ Martime Sqaure

又到聖誕,各商場都用有各種唔同嘅卡通人物裝飾佈置吸引顧客。

其實上星期weekday夜晚同小檬姨婆食飯,
到過TST海港城,不過已經好多人,我地行咗一個圈就算,
連手機都冇攞出嚟,因為都唔敢企喺到。

只係影咗啲冇咩人嘅地方。




與姨婆合照


我諗我都冇咩勇氣再行TST

再經過青衣城,影埋呢隻Paddington Bear ,
唔知點解小檬有啲造型就驚,
有啲造型就唔驚,要佢企定定,真係好難。

"大熊"與小檬

來一個招牌happy face

和媽媽/B be 合照



終於肯拖住佢隻手喇








bye ~~ 

12 則留言:

  1. Martime Sqaure好似幾多嘢影喎,近近哋等我都同妹豬去影吓,不過唔知佢會唔會驚咗啲公仔呢?!

    回覆刪除
    回覆
    1. 比起TST果啲mall,呢到已經少啲B6, 都叫做影到吓相,不過都唔係冇B6,因為青衣都有酒店架。
      (我屋企對面前排都話起酒店=_=")

      刪除
  2. =.= 其實都冇咩邊度冇B6 啦` 沙田新城市好恐怖.....
    你黎度已經好好, 影唔到其他路人甲乙丙丁~

    回覆刪除
    回覆
    1. 沙田都係一個重災區,我地果時已經係weekday食完飯可能好啲啦。

      刪除
  3. TST 真係多人到爆, 上次經過都冇意慾影相, 但係個時只係11月中... 好難想像12月會點...

    青衣城我地近呀, 之前假日去都係勁多人, 不過佢D佈置真係幾靚.

    回覆刪除
    回覆
    1. TST不敢想像,青衣城假日都好多人,我地都唔知可以去得邊?

      刪除
  4. 尖沙咀我上星期去咗,見到堆人群真係想調頭走,燒腩仔嚇到呆咗

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦。。可唔可以比返個海港城我地呀??嗚嗚

      刪除
  5. TST實在多人得恐怖呀!好想去行聖誕,不過真係驚多人~

    回覆刪除
    回覆
    1. 你一個人都仲好啲,我又大又細又拖一個,真係唔敢行呀

      刪除
  6. 我琴日都去咗青衣城, 不過係去泵奶, 冇阿B份

    回覆刪除
    回覆
    1. 青衣城有地方泵奶咩? toilet?

      刪除