11.27.2014

B be @ 9 Months

B be  9M 喇!! (@19/11)

奶/粥/奶/粥/奶/奶,
時間應該大約兩個鐘,中間時間加插生果

餅餅呀。。包包呀。。都有黐啲嚟食。婆婆食又比啲,
見到我地食野又好開心走埋嚟。比起哥哥為食好多。

活動能力
有音樂會自己舉起手手,或者同人玩give me five,
不過唔係次次識,扶住野起身,之後扶住行,
比麵包超人學行車佢就唔玩,鍾意推凳。咩都扶住企,
小檬大型啲嘅玩具都會攞嚟企。

好鍾意同哥哥玩,哥哥一出聲就會笑。
見到陌生人會眼定定認人。
抱佢都好過之前,唔會即刻喊,
可能都可以抱到一陣子
心野,如果我地未瞓姐姐同佢入房佢會扭返出嚟,
好似舅父結婚果晚咁唔肯瞓。
夜晚大部分時間都可以瞓天光,有時都會喊一兩吓。
朝早都係同我地一個時間起身,食完奶奶,
等哥哥返咗學就再瞓過。
都係黐姐姐/婆婆同埋我,
爸爸方面未去到情人地步。
食手手都係眼瞓先食,又唔係好嚴重,
食兩三吓就唔食。
咩玩具都放入口,攪到咀邊成日紅哂!

頭髮又黑/有濃密/又攣,
我同爸爸細個啲頭髮都係攣
眼捷毛反而唔夠哥哥長

放工返發屋會同哥哥一齊跑/爬出嚟迎接我,
so sweet!

first disney time

招牌天然呆

我唔鍾意網床,咩都扶住企, 
攪到屋企人成日要睇實我
1.

2.

3.

手手呢?喺到

有人話我曳時,我識扮吓野架喇!

米奇B be 

哥哥嘅麵包超人學行車

第一次踩車好開心呀


大咗啲, 媽咪同我落公園玩吓。

仲有會所



第一次坐超級市場車

擒嚟擒去最叻,自己擒上方凳轉新坐好添

下個月,應該可以行吓幾步喇!

16 則留言:

  1. B be...ee每次見到你,心情都會好好,因為你實在太可愛喇!

    回覆刪除
  2. 好鍾意B be 的天然呆

    回覆刪除
  3. B BE~ 見你見得多真係會唔想做野架

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁快啲收工返家同豬睥玩啦

      刪除
  4. 招牌天然呆~~~
    波媽鍾意呀!!HAHAHA

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,有時真係好呆架。。哈哈

      刪除
  5. 發忟憎那張相睇落有D似哥哥。

    回覆刪除
    回覆
    1. 喺? 我又唔覺喎,兩個樣有啲唔同喇

      刪除
  6. B Be似乎好湊左好多喇啵~

    回覆刪除
  7. 見到B be喊果張相, 我覺得佢好似好少喊既bb黎呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家好少喇!除咗肚餓 =p

      刪除
  8. B Be真係一個好開心的BB!

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係架!因為有一個鍾意玩嘅媽咪同哥哥

      刪除