11.25.2014

有得揀,好過冇得揀!!

學校之前有個talk 教我地有時要比小朋友有選擇,
如果你就咁問佢,
你想飲咩呀?
佢嘅答案當然係橙汁啦。
尤其想佢飲水嘅時候, 應該問佢,你想飲"半杯水"定係"一杯水呀。。。"(哈哈)
老師話佢地一樣好開心有得揀,好似大個仔咁。

尋日買咗幾種麵包,今朝爸爸問小檬

爸爸:你食唔食呢個麵包呀??
(大家估吓佢點答?唔係咁鍾意食野嘅佢梗係...)

小檬: 唔食喇! 

其實係唔需要問佢食唔食嘅(極權媽媽)媽媽教路之後結果如下:

爸爸:你食邊個麵包呀?? 
小檬:A啦!!

哈哈哈,爸爸跟本冇話邊個麵包係邊A,邊個麵包係B,

係佢自己無啦啦話A
覺得有得揀,就好開心,仲成個食哂添!!

19 則留言:

  1. A包~~ 總之肯食就係好包!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。即係ABC都係要食

      刪除
  2. haha!!good sharing! 佢地依家最鐘意NO!所以A, B 係好好既選擇XDDDDDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過我相信唔用得幾耐。。。哈哈

      刪除
  3. 哈哈...我宜家間中都會出呢招,仲要緊記有D嘢一定要佢哋做時千祈唔好問佢好唔好,因為佢哋答唔好就會好難搞

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,唔知點解梗係要話唔好果喎!
      有時我都會唱反調,叫佢跳同繼續扭計。。哈哈

      刪除
  4. 呢個方法超掂~轉移視線之餘又做到你想佢做既野~重點係佢非常樂意去做

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。湊小朋友有時要有啲技巧先冇咁辛苦

      刪除
  5. 我都係極權MAMA, 永遠唔問好唔好~ 哈哈~
    啲PAPA 真係好難教......我果位, 成日用大人既言語同小朋友講野......

    回覆刪除
    回覆
    1. give me give~ 所以有時應該要教咗個大仔先

      刪除
    2. 應該係five =p

      刪除
  6. 係呀,我都係極權媽媽,我都會比佢選擇,兩個option, 有時真係work 架wor

    回覆刪除
  7. 我家都係行極權統治的。

    回覆刪除
  8. 回覆
    1. 學到野因為呢到好多極權媽媽! haha

      刪除
  9. 語言藝術..HAAHAA

    回覆刪除