11.24.2014

Say Hello

大大吓嘅小檬變得怕羞咗,有時會唔肯叫人!

於是半天假嘅時候同小檬學習咗
社交發展,語言發展,自信心發展。

見到呢三個points 好似好勁去上咗啲咩course咁,其實好簡單。。。
見到有個外籍叔叔行過,
我就鼓勵小檬舉起手仔同佢say hello,
好似無聊, 而我就當做可以訓練小檬膽量
要主動同人打招呼,又鼓勵佢講英文

對於我嚟講我細個都係唔敢做架!

小檬都好叻仔,真係有揮手講Hello,
外籍叔叔都有同佢講返hello
事後小檬話自己。。。



唔使上啲咩課程,一樣學到
不過當然唔可以一步登天啦,
要靠時間嘅!

8 則留言:

  1. 好乖仔, 哈哈
    sweet 爆咗~兩母子有問有答咁傾計, 我都等緊呢日呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 好amazing,呢頭仲係小檬BB,果頭就同我講電話

      真係好快架咋!

      刪除
  2. 好鬼sweet呀,兩個去拍拖仔 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 爸爸都有去,不過掛住扮忙,講電話

      刪除
  3. 確係好乖仔喎,EE畀個叻你﹗

    回覆刪除