11.20.2014

搭lift驚魂

今朝如常同小檬等lift落樓返學,有架"叮"一聲
大家都以為有lift,完來係另一家嘅姐姐返嚟,部lift係上嘅,
於是我地就同姐姐打招呼,小檬叫姐姐。。。
正當我地個頭都係望住姐姐之際,
小檬就自己行入部lift到,而架lift 亦啱啱係時候關門,
我同婆婆飛撲埋去推住兩邊,好在媽咪係快手快腳型,
如果佢爸爸,恐怕十秒後先識郁到隻腳
小檬就變三明治!

又或者如果佢行早多一步而我地又唔為意嘅時候,
就自己喺裡面!
雖然驚魂未定,不過都快啲教育小檬,

媽咪: 記住如果大人未入lift, 可唔可以入去呀?
小檬: 唔可以
媽咪: 咁如果唔小心入咗去,要按咩野呀?
小檬: L9 (L9係會所同遊樂場)=____="
媽咪:唔係,係L1,之後坐喺sofa同搵看更姐姐EE,等媽咪,知唔知道?
小檬:知道

不過媽咪唔會比呢個情況再出現!
真係嚇C媽咪~

10 則留言:

  1. 真係嚇餐飽呀!! 好彩GEN MA 你快手咋

    回覆刪除
  2. 我仔都試過我地未入LIFT佢就入左而LIFT門又閂緊, 好在手快按返開咋... 即刻教佢一定要大人入LIFT先!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好驚險!好在大家反應快

      刪除
  3. 燒腩仔成日作勢想衝入lift,我都成日諗如果我捉佢唔切點算,真係要教定發生意外點算先

    回覆刪除
    回覆

    1. 係呀。因為到時可能係媽咪六伸無主

      刪除
  4. L9<<<<< 笑左............haha~

    回覆刪除
  5. 好彩係檬媽睇住救得切小檬!我朋友試過手拎太多野,個歲半囝自己一個入左lift,真係嚇到鼻哥lon都冇肉呀,好彩到部lift落番黎個囝仲響lift度咋!
    不過小檬真係好叻囝,知道要襟L9(笑左) ^^"

    回覆刪除
    回覆
    1. 吓,真係入咗去呀???好在後來仲喺到咋!!
      佢應該發夢都記住L9

      刪除