11.04.2014

Happy Halloween

每年生日,酒店supper club 都會寄張free buffet coupon比我
一路都冇時間,揀咗31號去,
去完小檬家長日, 去Ron EE到拿道具準備同NT哥哥影相之後就去食

出發前 No 1 天然呆又出現

唔使怕,有媽媽喺到就會開心笑啦

再大啲!!

上到Ron EE office先換巴C最後一擊,
唔知做咩,又話唔著喎。可能悶喇!
唯有拎返同E麵哥哥影相嘅魔鬼被肩啦

臨去酒店時。。。諗吓諗吓雖然自己免費,
又唔係全免費,都要比錢,湊住兩個都食得唔爽,
又諗住快食完同佢行吓,於是忽然間改變主意,
求其食就算!(女人)

一輪混戰之後,小檬到咗商場之後又肯著喇 
(好似因為話有反斗城去)

南瓜B be 出場喇!!


真係好開心架!!

自己扶住都企到幾吓,
好似跳緊芭蕾舞


當晚啲化妝counter小姐好多都行過嚟圍住B be同佢玩,
話佢啲頭髮好靚,又多又攣好受歡迎! 
有個仲問我可唔可以同佢影相添!

不過講到受歡迎就唔及佢papa前年
同小檬哥哥嘅萬勝節笑話經典喇

重溫按下 : 

14 則留言:

  1. b be 好可愛呀,睇返前年篇blog, 依然笑爆咀XD

    回覆刪除
  2. B be 的笑容好過癮!

    回覆刪除
  3. 點解咁好笑既野, 我依家先睇到架~ wakakakaka~
    真係笑死我~

    回覆刪除
  4. 南瓜B be super cute!!!!!!!!!!

    回覆刪除
  5. 好可愛呀, 哥哥著完,妹妹又可以著, 抵曬XD

    回覆刪除
  6. Bbe啲笑容真係無得彈啊~~~
    我都笑左出黎..kakaka...

    回覆刪除
  7. B Be 真係一個happy baby!!!!成日都笑得咁開心~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。。比佢啲笑容笑C

      刪除