11.18.2014

接新娘@舅父婚禮

舅父嘅婚禮都算簡單,我地只需要返娘家,婆婆飲新抱茶,
之後就夜晚先到酒店證婚飲宴。

9點到婆婆屋企化妝就得,比平時返學遲少少,
過由於1拖3(因為只有我同姐姐係著急的,其他嘅人係好慢條斯理嘅)
前一晚已經執好今天要用嘅物品執到三更,我都好眼瞓,
最早起身係姐姐,未到七點已經著好哂衫,煲緊粥,準備好幫B be 換。
我拿拿臨攪掂自己就叫小檬起身,姐姐就負責B be,
叫老公快啲攪掂自己幫小檬換衫,到頭來都係我同佢換。

佢好合作好乖肯著套衫,仲肯比我戴bow呔!
 真係太感人,真係乖仔!
終於我同小檬都攪掂老公先攪掂
(其實佢冇咩整,不過唔知道點解成日啲動作停止咗咁)
返到去化埋妝,婆婆話佢地會11點返嚟。

等新娘回來中影吓相。。。
間屋唔係大, 不過好辛苦先捉住佢影到啲相

再捉 


 終於叫到坐定同妹妹影張相
仲要chok住

迷暈鎖


 捉齊兩個喇

新奶奶都唔執輸

呢個係廣州來嘅表E ma

佢地比schedule 遲咗
小檬餵魚都餵咗幾次(應該飽得滯)
終於返到嚟

新奶奶幾開心!!!




兄弟姊妹加埋攝影師化妝親戚大約30人,
好在婆婆屋企個廳都算大,
唔係唔知點企。

奶奶飲茶

之後就到啲長輩

到最後我都有份,
來話飲茶係打個招呼咁喎,
唔一定係長輩先有份。 
老公幾開心

 好勉強先可以一家影張相,
因為呀小檬先生,扭計唔肯影,
平時唔怕醜可能今次突然間太多人衝入嚟,
又多男人,所以佢有啲驚,
同舅父時好friend嘅小檬,話同舅父影仲大喊添=____=!!!
真係估佢唔到,可能又眼瞓, 
好在有個 lunch break,等佢回吓氣。。。

13 則留言:

  1. 見到「成日啲動作停止咗咁」我笑左出黎,哈哈~
    我老公出街都係咁mi mi mor mor,搞掂左通常我仲執緊小朋友出街袋,佢肯定心諗"催我做咩姐,你都未得~" =_=""

    回覆刪除
    回覆
    1. 原本呢個都係一個好topic,我事實上真係唔知點解佢的可以咁mi mor (講開先講,唔好話我特燈開個post 話佢喇)明明叫佢做緊樣野,做做吓又企咗喺到望住個電視(仲話自己唔睇電視)或者唔知做咩發呆,大佬呀。。。出門口喇,唔遲得架,婆婆又緊張大師,仲有兩個細嘅要顧,要預鬆啲時間先得架~

      刪除
  2. 我都想要小檬嘅迷暈鎖呀(心心眼)!
    哈哈,點解老公們都係咁慢條斯里嘅 ^^”,好彩小檬乖乖合作咋
    係喎,響度恭喜番舅父新婚快樂先!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝呀!
      不過迷暈鎖下一張相已經喊緊,因cool得太實喇。。哈哈

      刪除
  3. 係咪個個男人都係咁架...我老公又係慢到想打佢~

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉。。點解個個人都係同類??

      刪除
  4. 成家都好省鏡~~~~
    男人就係咁架喇
    平日蛇仔爸會攤C咁, 我就"BING LING BANG LAN"
    真係激死
    人家話, 屋企邊個性格 "唔抵得頸" 會辛苦啲乜都做晒, 我成日都好想實驗吓如果我唔郁, 另一半係咪真係會積極啲, 但最後我都係俾"唔抵得頸"性格出賣咗, 唉~

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果我放pai,我諗我地一兩點先返到婆婆到囉
      唔抵得頸" 會辛苦啲乜都做晒,<==好明顯我係啦

      刪除
  5. 嘩~ 小檬媽都有茶飲~ 哈哈~
    唔怪之得小檬一家成日遲出現啦~ 原來係.....小檬爸.....哈哈~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我冇講架,不過你嘅估計好準確
      haha

      刪除
  6. 嘩哈哈~~~ 你好威威呀,有茶飲 ^^

    回覆刪除
  7. 男人都係咁……我老公仲可以慢慢洗頭同吹頭gel頭!佢兩仔爺就靚靚仔仔,我就成日馬尾hea著,是旦查啲野上塊面度就出門!睇黎真係要開個post呻下呀!
    btw 舅父新婚快樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝呀。。應該攪個男人快手快腳班

      刪除