11.10.2014

陽光笑容新一代

其實自第一隻牙仔出嚟之後,就應該養成刷牙仔嘅習慣
可惜,小檬唔鍾意,又唔肯,加上媽咪懶,所以就由得佢。。

開始返學之都有早晚同佢刷牙,不過佢都係唔肯,
買咗隻mickey牙刷,都係唔多願意,每次都要角力,
本來物式緊小朋友用嘅牙膏都停落嚟。

上星期學校配合衛生署個『陽光笑容新一代 2014-15』計劃
派咗本牙齒書仔「學生護齒記錄手冊」

目標 
1. 培養孩子每天起床、睡前用含氟化物兒童牙膏刷牙 
2. 促進家長或家中成年人每晚替孩子補刷牙齒 
3. 減少吃喝次數,培養孩子在上午最多只吃一次茶點
及下午最多只吃一次茶點,養成有規律的飲食習慣 

 在呢本書仔到記錄低刷牙習慣
每個星期完成就撕下記錄紙交比老師,在龍虎榜上蓋印給達標的學生。
計劃完成後,老師將根據龍虎榜上的成績,頒發獎狀給學生以示獎勵
仲派左隻愛牙守護戰 2卡通光碟一齊睇吓點刷牙仔!

好喇
終於都係學校出手先迫到媽媽同呀仔!
牙刷唔可以挑起佢嘅刷牙有趣,
唯有睇吓有冇牙膏幫到手啦
(我細個都好鍾意果隻獅子果味牙膏架!)
冇上網搵料喇,去到一田,睇吓有邊隻啦,
終於我揀到呢隻!


 佢話食得安全,我就試哂咁多隻味道
我揀咗最似嘅提子味。

為免買到返屋企用家唔肯用,都係問吓佢意見先,
好認真,真係要問咗佢先買,而家真係要尊重佢嘅意見!
 叫佢試通常都會話唔好,我就自己試完話,好味呀(食神feel果隻),
跟住叫爸爸試,回應好之後,佢就會好肯試,
OK,   pass!!
小檬鍾意就買得。

呢晚新C坑,好鍾意隻味

上刷刷

下刷刷

愛護牙齒早晚刷

唧完又唧

後來仲叫我比佢食添=___=

第二晚啱啱瞓落床仲自己跑返出嚟話

"我唔記得咗刷牙添!"

總算成功踏出第一步!!

4 則留言:

  1. 加油呀!! 我個囡都係唔多願意, 但自呢個計劃後, 我就要負責迫佢入去刷牙, 但牙膏就未開始用

    回覆刪除
    回覆
    1. 我之前都好驚牙膏所以冇買,不過殺到埋身,唯有試試

      刪除
  2. 我仔肯晚晚刷牙, 仲成日想用我地D牙膏, 我地都仲諗緊幾時買兒童牙膏同埋買邊隻好~ 你既分享好岩用呀!!! ^^

    回覆刪除
  3. 有賴學校實施計劃鼓勵小朋友刷牙,現在小朋友比以前更主動,在進食後會主動刷牙,養成好好的習慣!

    回覆刪除