11.12.2014

更正為"倒退日"

查面原因尋日應該係夜晚咳醒,瞓得唔好
。眼瞓。
其實啱啱轉天氣有少少鼻水,有少少咳,
不過一兩聲,諗住能唔睇就唔睇啦。

尋日放學,又變返之前嘅小檬,據婆婆講落學車已經好開心。
我就放心哂,不過有鼻水同咳,
於是我就叫婆婆同小檬睇吓醫生
因為星期六仲要出席舅父嘅婚禮。
冇返婆婆屋企個肥仔醫生睇,試吓屋企對面嘅醫生。
婆婆話醫生睇完佢啲咳鼻水之後,
就係咁睇佢喇(女醫生,40多歲)
叫咩名呀,幾多歲呀。。又走嚟抱起佢喎。。。
玩咗成15分鐘先走(後面應該冇人呱)
小檬當然施展渾身解數,氹到醫生暈哂~
娛樂咗醫生同姑娘咁耐, 我有理由要求下次係醫生比返錢我地

返到屋企一睇。。醫生應該好想佢快啲好返!
所以我真係好怕小朋友睇醫生,
見到咁多,又唔會想比佢食,
但唔食睇嚟又做咩? 
好在而家小檬食藥好叻,
吖大口,用針筒一唧,佢一啜,
就食哂,雖然面露不悅,不過都會照食!
比起有一排要夾住佢喊哂食而家真係要比個十個讚!

今朝以為會食咗藥眼瞓唔肯起身,
點知我都未起佢就已經走入嚟叫我起身喇。
好合作地換咗學服食早餐添,
佢自己都有同婆婆講返尋日返學扭計唔肯上學車,
我就同佢講返一輪道理,之後佢就話會乖乖上校車!

有圖有真相!
victory

bye~ 

No 1 
(留意媽咪隻讚佢嘅no 1 手指公係未放過落嚟嘅!)

好在唔係倒退期,只係倒退日

22 則留言:

  1. 噢...........完來係唔舒服~
    小檬叻叻~快D好返呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。可能唔係咁舒服。而家好返好多喇 thanks

      刪除
  2. 嘩..真係好多隻藥啵, 醫生一定好鐘意小檬, 想佢快d好番.
    好彩...唔係倒退期咋, 小檬要快d好番呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 啲藥真係多到我見到都想暈

      刪除
  3. 7 種藥水又真係好謗張下, 大人都難頂, 更何妨小朋友? 好彩小檬乖咋, 唔係真係唔知點餵?
    小檬,要快D 好返呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢而家食藥水真係叻到不得了,哼都冇哼個一聲
      我都唔得

      刪除
  4. 真相大白~ 媽媽唔洗擔心嘞~~ ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。如果日日要同佢搏鬥我諗我又再老快啲

      刪除
  5. 原來唔舒服~ 小檬食完藥好快冇野嫁啦~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。如果日日要同佢搏鬥我諗我又再老快啲

      刪除
  6. 嘩,都話小檬叻架啦,咁快變番乖乖,真係好犀利~~
    又真係好多藥啊,不過小檬食藥都咁叻,一定好快好番~

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢而家食藥水真係叻到不得了,哼都冇哼個一聲
      我都唔得

      刪除
  7. 只是一日,叻!btw 嗰度好多藥喎⋯⋯⋯

    回覆刪除
  8. 好叻呀肯食藥,希望小檬5d 好番啦!
    Btw, 佢又肯帶口罩真係堅叻

    回覆刪除
  9. 我仔都病左, 可能番學易左大家傳染, 醫生都開左10樣8樣藥俾我仔, 好明顯大包圍, 實無死><

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實咁多隻真係唔想同佢食哂。。

      刪除
  10. 隻手指弓我最初以為係小檬架! wahahhahaha

    回覆刪除
    回覆
    1. 隻手指公咁高貴梗係佢媽咪架啦

      刪除
  11. 點樣可以令佢乖乖食藥架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實之前一排係唔肯瞓哂架,唔知邊次開始突然肯企定之後食,飲啖水就行開,極之神奇

      刪除