11.21.2014

半天假

舅父婚禮之前一日,我攞咗半天假,
諗住早啲返屋企整理行裝,諗住食完lunch 就返屋企,
點知無啦啦又走咗去嘆茶
(老公話湊埋小檬一齊食埋先返去時間都係差不多。。。)

好啦,又唔知點解走咗去尖東,因為話去科學館。
(最終冇去到喎)
去咗天外天。點心好好食,
小檬其實都唔係唔食肉,呢度嘅"安格C牛肉炒河"
佢就食喇!


食完哂,學校教緊happy face 同angry face, 
仲有sad face,就同佢玩吓
表情分都有80分呱

隔離有個遊樂場,
應該之前消防員宿舍先會有小朋友落嚟玩,
或者遊客小朋友, 
而家小檬可以自己一個玩哂

跟住諗起商場有冰雪公主睇,於是又趁冇柑多人去睇吓,
點知都差不多六點先去到,人龍都唔短,
於是求其喺塊大back drop到影一張就算,
好在小檬都冇lur要入去。


返到屋企寫埋卡賀比舅父

唔食得架妹妹~ 

結果話放半日假早啲返屋企嘅我,
到頭來, 都係好似平時咁樣@@

10 則留言:

  1. 你都好, 半天假有帶埋小檬出去, 我呢~ 半天假通常同晉爸食下, 行下之後先返去, 我地既理由係唔好阻住晉豬訓晏教, 哈哈~

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實都係好原因,我都要學吓先,順便行吓街

      刪除
  2. 天外天我都覺得好正~!!
    上次我又係去完天外天再去左個個公園玩!

    回覆刪除
    回覆
    1. 果到冇咩小朋友玩得放心啲!!

      刪除
  3. B be咁快有首飾戴!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢爸爸出差時買比佢嘅,珍珠手鍊,舅父婚禮之前試吓帶

      刪除
  4. 小檬寫字個樣好認真呀~~~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,係啦,應該好緊張

      刪除
  5. 原來小檬係要食好嘢﹗唔知大個會唔會做咗食家呢?

    回覆刪除