11.17.2014

禮服造型 @{舅父婚禮}

雖然唔係自己婚禮, 不過話哂主人家, 
點都唔可以求其失禮(其實有個藉口扮靚!)
都花咗啲心思嘅

首先係小檬, 呢個花仔look唔得呀?

一開始舅父搵小檬做花仔
我諗過比返契仔套花仔衫佢著,
不過已經太細件喇!
好錫佢嘅表舅父話不如一齊去訂做,有人出錢,
我地只係出力,梗係好啦!!

呢套禮服做工好好,detail 位都做得好好,布料都好靚!




遲啲生日,聖誕,除夕,慶祝活動。。咩都要著返佢!
(唔知大家明唔面底蘊呢??)

B be 著返之前係雞仔sale時買嘅裙仔,
襯返隻粉紅色花花夾

小檬成套衫都要多謝表舅父!加波點bow呔

使唔使咁chok?

媽咪就摷返之前去公司annual dinner嘅裙,
毛毛同鞋都係存貨
 我發現張張相都睇唔到自己條裙,其實都唔使靚啦

小檬咁靚仔,爸爸梗係要做返套一樣咁靚仔,
bow呔梗係要襯返一套啦!

晚宴
小檬同爸爸換咗紫仔bow呔。

媽媽換咗裙

B be 就著咗條泡泡禮服裙加媽咪做嘅頭

一家飲樣就係大會攝影到,遲啲先可以分享

睇住3個靚仔先


24 則留言:

  1. 小檬超型仔, 對dr martin無得輸, 妹妹都好靚女呀~~

    回覆刪除
  2. 一家既飲樣都好正呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. thanks!! 哈哈。。。飲樣係會正啲嘅

      刪除
  3. 嘩,訂造嘅唔怪得咁fit啦!成家都一樣look好特別呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。早之我又著埋一份啦

      刪除
  4. 型爆~ 嗱...老老實實, 我覺得小檬carry 得最好,真係最型, 型過表哥同檬爸好多
    真係冧死人

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝Vivian EE,幾驚你話我老公最型呀。。哈哈!
      果日已經引咗好多粉絲

      刪除
  5. 型仔到暈...想lum死人咩, 哈哈~

    回覆刪除
    回覆
    1. thanks EE~
      快啲比姊妹花睇吓啦!!

      刪除
  6. 套衫著得小檬好型呀!! 讚!!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝小草EE!!型上加型!yeah

      刪除
  7. 你D 形象指導做唔做PART TIME架? 有咩大場合要搵你幫手

    回覆刪除
  8. 對boot 真係加唔少分!如果唔係表哥送我喺唔會買嘅。。

    回覆刪除
  9. 呢個花仔好得呀!!

    回覆刪除
  10. 原來小檬件飲衫係訂造,唔怪得咁fit咁靚仔啦(最型係襯對Dr Martin)!
    檬媽著裙拖住小檬果張相,咁似睇雜誌啲明星出場嘅?

    回覆刪除
  11. 2個小朋友都好可愛好靚呀!

    回覆刪除
  12. sweet family~~~ 三個靚仔。。。我一定要嫩口小檬啦~ haha

    回覆刪除
  13. 女的靚,男的型呀~

    回覆刪除
  14. 小檬好有型呀!!!!電死所有EE啦~~~~~WAKAKAK!

    回覆刪除
  15. 成家都襯得好好睇。

    回覆刪除
  16. 型!!!
    我相信當晚一定引來好多人影相

    回覆刪除
  17. 小檬超型﹗B be都唔弱﹗一家都咁靚呀﹗

    回覆刪除
  18. 一家都咁靚,好期待

    回覆刪除