11.07.2014

爸爸生日大澳遊

同爸爸食完生日蛋糕之後就出發去玩喇
今日嘅目的地係我地5個都未去過嘅大澳呀~
先揸車入到東涌,lunch之後就搭11號巴士入去
原來都好多人架。。好在排咗十分鐘都已經到。

本來B be 瞓咗,臨上車就醒咗@-@
可怕嘅事情發生咗~
B be 開始扭計呀!
我已經孭住佢拍返佢瞓,又氹又拍又唱歌又餅餅,差未跳火圈咋
咩都做齊都係大喊,成車人都望實我地=__=
呢個時候嘅小檬哥哥就同佢papa瞓到豬一樣
後來爸爸都幫吓手,咩都試吓,結果出動咗ABC song先平靜少少。
我真係想像唔到同佢搭飛機係點(即係叫我慳返)

到咗..唔開心嘅事忘記佢,開始掃街,
首先係大粒魚蛋 $12/2pcs

食完我都已經飽

檬哥哥呢,就啱啱瞓醒,未有mood



繼續就係炭燒雞蛋仔


我好似乎食咗兩粒就冇食過

呢檔仲有得比我地唞吓, 睇吓船
啱啱行已經要坐吓?? 因為B be要食奶
影吓鹹魚

再行落去睇吓風景
好靚

周圍行吓


不過再入有大又細好難行


再行橋嘅另外一邊,去到呢度已經見到日落喇 

(咁快?呢個時候4點幾, 其實我地差不多兩點幾先入到)

be換片時候發現唔見咗對鞋
唯有返轉頭先搵

一路行去間酒店睇吓



你睇佢真係好容易笑






小檬而家影相就咁架喇

要威脅先影到有個樣睇吓

到酒店喇,其實最主要想去廁所。
職員叔叔見我地拖一個抱一個,
話開架lift比我地上,真係好好呀。。



其實之前都見有好多小朋友,
不過可能我地面容扭曲,
所以叔叔先淨係開比我地
好有趣嘅經歷


呢間酒店好似係由舊警署改建而成,不過都成二千蚊晚


媽咪,我想掂吓啲水呀。。一次吖

兄妹合照,不過唔見到哥哥

叫佢坐出啲呢,又呢樣又果樣

最後自己比咗個happy face

B be呢個就真係happy face 喇!

唔想太夜坐車,我地都係行咗一陣
沿路出去都睇吓有冇隻鞋仔,結果都係冇!

好多人有坐嘅船仔我地都冇坐,因為小檬驚喎!
 都唔知點解隻豬咁細膽@@
回程嘅時候,B be 瞓到隻豬咁,唔使喺車扭。
喺food court 食埋飯返屋企,攪掂埋啲小朋友,真係散哂!!
我地都係冇帶BB車,大家輪流抱吓就算!
(經過幾星期日日走出去玩,我每次返嚟都同自己講要休息返一日,
不過第二日又會再出過去!)

14 則留言:

  1. B be個笑容真係無得輸!

    回覆刪除
  2. B be愈來愈似你呀,好鐘意佢既笑容

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過好多啲話佢似爸爸,又話似見到我,真係世界女!

      刪除
  3. 我覺得b be 似爸爸喎,特別係啲頭髮XD
    其實真係好佩服你地湊住兩個都成日四圍去!

    回覆刪除
    回覆

    1. 啲頭髮簡直一樣,有姐姐同有車已經好好!細時唔周圍去吓返咗學就仲難同冇時間去

      刪除
  4. 檬媽你真係好勁勁呀
    個個星期都有好節目~
    鐵人呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我冇力喇。。。話咗要休息吓架喇

      刪除
  5. 好鍾意見b be 笑,真係好sweet~~

    回覆刪除
  6. Very happy baby ^^

    回覆刪除
  7. 去大澳真係一個大挑戰.... 我起碼等到O仔識行先可以試吓....

    回覆刪除
    回覆
    1. 識行識走會好啲,我唔想因為B be小檬冇得周圍去,所以局住出走。不過你咁近,可以試試啦

      刪除