11.11.2014

倒退期

好多人之前話小朋友返咗一時段時間就會有倒退期,
一開始返學好叻嘅小檬都出現咗

第一大特徵就係最直接咁話唔返學,
然之後就蹺埋對手,整長條咀!
最主要應該係眼瞓,叫極都唔想起,
跟住好辛苦叫到起,就話唔換衫,要著住件睡衣!

之後又唔食早餐,唔飲奶。。。返學前又唔想整喊佢,
用軟工又唔得嘅時候我都忍唔住要鬧佢!
雖然出現次數唔算多,不過好驚會繼續落去。
小檬有到好,就係好容易唔記得自己扭緊計,
搵啲野同佢玩就好快唔記得。
之後又會換衫返學,落到樓下等校車上校車仲不知幾咁開心添

今朝小檬換衫時又係扭吓呢扭吓路,不過最終都可以出到門口。

喺到排隊都算好乖,學校車嚟仲自己行出去,
點知臨上校車時就話唔返學,喺咁攬住我喊,
果刻唯有抱住佢,等其他小朋友先上車,最後先抱佢上車,
上到去都仲係喊,啲媽媽們話佢喊得咁厲害,
又叫我抱返佢落嚟(留意慈母已經六神無主)
校車叔叔話要開車喇,我唯有話唔上喇,我自己帶佢啦
其實我驚開壞頭,不過果刻冇諗到咁多

跟住其中一個媽咪話校車開喇,
冇得上架喇,問佢上唔上,佢又話上喎。
我好似玩傳炸彈咁拿拿臨抱佢上車就放低,
點知又喊過,我實在唔可以要成車小朋友等我去慢慢安撫佢,
於是就叫校車EE抱住佢就轉身落車
啲媽媽們叫我唔好望,快啲行開

唉。。。,點捨得唔望吖??
唯有裝吓佢,都係勁喊。。。媽媽們話轉灣開咗車就冇事。
上返屋企換衫就見到學車叔叔sent 咗張相比我

悶悶不樂的小檬


因為學校放假比K1 interview,所以星期五同星期一都放假,
尋日下午同佢去咗公園玩,
老師話長假期之後好多小朋友都會咁。
(我打比老師等佢留意吓)
希望只此一次啦。。。唔好再係咁呀!

如果唔係我都唔知點好!

22 則留言:

  1. 睇見佢個樣....好陰公豬呀~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我放手果吓仲陰功豬豬呀

      刪除
  2. 應該好快唔會咁, 不過見到佢咁真係好慘慘....
    大爺返PG, 有兩堂無端端都好似小檬咁..喊到好淒厲, 唔入去, 但入到去又唔喊...

    回覆刪除
    回覆
    1. 都唔知佢地諗咩 ?返學明明好開心架嘛。。。

      刪除
    2. 佢地應該係果刻好唔捨得父母/心情唔好ETC... 下一刻又會無事~ =P

      刪除
    3. 定係老師唔夠媽媽靚? =p

      刪除
  3. "好容易唔記得自己扭緊計" <---- 嘩,小檬真好 ^^
    校車叔叔好好人呀,SEND 相比你等你安心

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。我都巧簡棟!!
      hee hee ...佢都幾容易氹架

      刪除
  4. 司機叔叔會send 相俾你跟進, 好窩心喎!!!!!
    我估小朋友耐不耐都會發吓long 嚟, 大人放完長假都會唔想返工(基本上我每日添 XD) , 都可以理解嘅, 只係大人可以控制到自己情緒, 細路未識, 小檬只係2 歳人仔, 蛇仔姨姨覺得佢適應得好叻叻架喇
    唔好氣餒啦檬媽

    回覆刪除
    回覆
    1. 知道呀~ 其實佢呀媽都係,唔想返工!
      希望明天會更好~大家一齊唱啦~~~

      刪除
  5. 慘慘豬呀~ 希望小檬快D忘記, 繼續開開心心返學啦~
    咩完來會咁架, 有倒退期~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。聽講話返返正常又會返轉頭唔肯返架架。。。好得人驚,鬼故一樣~
      你唔好知道好過喇

      刪除
    2. 個倒退期我經歴咗一次啦,到宜家都未知係完咗未,真係好似鬼故咁得人驚...

      刪除
    3. 我見你果套仲要係連續劇。。。汗

      刪除
  6. sorry, 睇到"傳炸彈", 笑咗, haha!

    回覆刪除
  7. 我仔到今時今日返學, 係學校門口, 輕則嗌兩聲, 重則流埋眼淚~ 但我相信老師帶左佢入課室轉頭就無事~ 小朋友係咁, 媽媽俾D信心佢啦~ =)

    回覆刪除
    回覆
    1. 你仔仔應該都幾獨立果喎

      刪除
  8. 陰公豬,個樣真係好慘!
    妹豬都有倒退期,呢期成日poo poo都唔講

    回覆刪除
    回覆
    1. 又係突然間?咁poo落片片?

      刪除
  9. 校車叔叔好好喎, 仲會send 相俾你...
    瑤瑤豬LEI輪又係咁, 成日唔肯著校服, 朝朝都要博鬥好耐先出到門口, 但佢去到學校門口又好開心咁衝入學校架喎... 真係好奇怪...

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。雖然小檬又正常返,但唔著校服都有成日講

      刪除