11.02.2014

一家遊Disney

上星期六無啦啦去迪迪尼:

1.有日見到朋友FB啲夜晚花車好靚
2.聽朋友講話呢排啲樂園少咗好多人
3.秋風起,要出外走走
4.TC哥哥有日話如果我地去迪迪尼,叫埋佢(快啲搵個伴啦)

於是又問吓舅父嘅舊同事。。。yeah,佢又可以帶我地入去喇!!
於是一行四大兩小免費入場,真開心!!

例位~

一個難,兩個更唔使旨意一齊望,都係有頭當贏


大門口位
其實呢位小朋友已經眼瞓

B be 瞓左,冇影到。

一入到去就見都Mickey 。。。收工ing! 

望住佢小檬十萬個唔捨得走


咁醫肚先。行過啲gift shop,比小檬見到佢啲friend,
唔扭買玩具嘅佢都叫我買個大眼仔。。。
明嘅明嘅...小朋友都係會鍾意玩具,
正如媽咪鍾意靚衫,包包一樣
走喇走喇媽咪冇錢呀!!! 
要去搵爸爸呀~ 
 成功撤離!

不過到餐廳就拉咗爸爸返去,做得好!!!
食完,出發!!
小檬好鍾意佢嘅magic hat!


即刻笑哂!

當然唔少得 B be啦!

經過靚靚城堡,梗係要影張相

多唔多人 ? 睇吓相就知道 


之後就去搵巴C喇,今次係我地第一次見巴C。
Hi, nice to meet you! 

B be 又開始眼瞓=__=
唯有比啲餅餅佢頂住唔好瞓,影埋先。
埋位又精神哂!

之後就排咗車車,第一次玩,
比小朋友自己揸車都幾好玩嘅!


跟住就係獅子王喇


已經好遲入去,不過仲好,
坐高啲都睇到,唔使排咁耐。有啲歌舞,

小朋友興趣應該不大,啲動物出嚟又好似好啲。
不過最後小檬都係敵不過睡魔瞓著咗,
梗係,平時放學返嚟食完lunch 已經瞓,
今天撐到四點已經好勁。
完場存出返嚟之後聽到有得玩又起身,
前後都係瞓咗半粒鐘=__=

一路行吓影吓



到達!



eee.eeeeee

香港最出色嘅牛仔?? 

香港最出色嘅牛女?

就係去完迪迪尼B be就笑到個口咁大

Hi ~
隻手仔都開始舉高,fing 嚟fing 去,fing到我頭暈

公然挑戰我?

到喇,簡直係見到情人一樣

我講翠絲呀
你睇吓佢幾咁開心!! 

staff影嘅相都唔錯





好難。。。影兩個簡直係超難!

B be小姐掛住玩自己對鞋

終於影到一張

之後就睇mickey show

初頭都有啲驚,
因為有啲係跳出嚟有水水滴落頭呀,好大風吹住呀。。
不過後來佢都好enjoy 個眼鏡太大,
我唯有搵隻手幫佢頂住,又要攬實佢,因為一有野跳出嚟佢就會跳一跳,
攬實啲佢,等佢唔使驚。攪到我好累
Bbe就同姐姐睇,佢應該唔知道發生咩事,不過到好比心機睇

之後一行出去就見到mickey 啲精品,唔知咩事,
佢突然見到個magic hat頭cool話要買。
最終都買咗比佢,不過真係唔知道有咩用。。。

差不多六點喇,原來有個好朋友都嚟咗

唔知咩事冇啦啦扮瞓

一齊食吓野就去等睇花車!

原本帶埋地墊嚟諗住早啲霸位睇嘅我,遲咗食野,
結果去到梗係已經冇哂位啦。。
算啦,我地唯有後排攻擊啦。
其實都係為咗小檬睇,爸爸同佢騎膊馬都應該睇到啲嘅。
我抱住B be 唔想太逼人,於是都係塘邊鶴咁。。。

難得喺呢個奇妙嘅世界見到我最好嘅朋友,梗係好開心啦!
佢同妹妹諗住坐喺到等煙花,於是我地就都一齊睇喇


小檬之前好驚睇煙花


好在今次都肯睇不過佢應該唔enjoy,喺咁叫爸爸走。。。
睇完煙花,買埋禮物已經差不多 
上車小檬已經瞓咗喇。。。

B be 坐車嘅時間只係佢瞓咗嘅時候,其實時間全程唔肯坐,
其餘嘅時間就係我抱吓,爸爸抱吓,姐姐抱吓咁。
BB 車嘅功用係比姐姐推啲袋

湊住兩個去玩真係累到不得了。。
好在有姐姐,唔係我地實唔掂
話好少人又唔係,又未至於好多咁,可以接受啦。
玩巴C光年都唔用取fast pass,即排即入。

winnie the pooh 排15分鐘

Bye ~

(zzz.zzz...)


8 則留言:

  1. 星期六都咁少人,真係正喎!
    小檬點解唔著埋巴斯光年造型? XD
    Be b牛女張相,已經要單腳企擺靚pose啦^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 以星期六嚟計,都唔算太多人
      巴斯光年造型==> 我驚佢著左之後冇玩得咁爽,而且果日都有啲熱啊
      單腳企擺靚pose==> 佢啲鞋仔成日玩到跌哂

      刪除
  2. 有頭當贏--> 笑左~

    回覆刪除
  3. 湊兩件去迪士尼,勁呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地同埋姐姐架,之後又有朋友一齊
      如果冇姐姐去真係唔掂。而三個大人都算可以,仲有啲朋友幫吓手,小檬又識行識走,唔會要抱, 其實算好好

      刪除
  4. 我話姐姐應該幾開心... 有得去DISNEY玩~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。姐姐話以為發夢先可以去迪迪尼架,而家我就幫佢夢想成真wo!

      刪除