8.27.2015

All day breakfast @gold coast

由上兩個星期開始,已經好想好想食個All day breakfast。
不過每次都唔成事(好在有日都去咗食嘉樂冰室)

上星期日,終於有時間又有興緻喇~
走咗去黃金海岸食早餐

妹妹清爽啲啦,出面咁熱

侍應叫我地快啲叫,如果唔係就會停,
因為我地都成十一點先到=___= 
其實仲有十分鐘時間,但係就不停崔。。。
ABCD一樣一個唔好煩~ 

仲要即刻比錢喎。。好似飲酒一樣~

同行仲有師兄

小朋友最鍾意食包包~  
  
食飽飽,小朋友們就出去行吓,呢日天氣好好~
 

黑超三母子 

三個影唯有小檬自己企

又係哥哥太熱情

 攪到妹妹黯淡

第一次影呢個地標

冇啦啦要同妹妹調轉眼鏡


 妹妹豬即刻唔鍾意想攞返

仲問妹妹靚唔靚=__=

商場用緊Thomas做主題。
未至於係小檬嘅頭號偶像,不過有得影都鍾意。
影兩個難度超高。
  
呢張算唔錯架喇
  
之後仲見到fat controller真人扮

小檬係曬到見牙唔見眼

妹妹豬有少少驚啦,始終咁大舊。 

 臨走我叫小檬多謝呢個扮fat controller嘅朋友,
同佢講辛苦哂! 


因為佢肯辛苦工作扮, 我地先可以影相,
有佢呢一刻我地先會有歡樂
希望小檬都要學習感激別人嘅付出!

好似我地搭小巴/巴士,
每次落車我都會叫小檬同我一齊唔該司機叔叔。
多一點感激的心,多一點禮貌,
人與人相處會更加開心 =)

7 則留言:

  1. 多一點感激的心,多一點禮貌,人與人相處會更加開心 ==> 非常認同!

    回覆刪除
    回覆
    1. 一個人力量有限~ 大家多啲同身邊人分享喇。。

      刪除
  2. 原來係 thomas, 唔怪得唔識啦。
    身教真係好重要,我都會叫 hannah say thank you.

    回覆刪除
  3. 你講得好啱,要俾小朋友學會感恩:)
    你同妹妹豬愈來愈似樣呀:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 係咩?咁妹妹都幾靚噃。。。wakaka

      刪除
  4. 好多人都take it for granted,我地都係日哦夜哦,咩事都要講thank you

    回覆刪除