8.19.2015

妹妹豬歲半喇~

妹妹豬歲半喇~ 
真係眨吓眼~ 

非常OK,好鍾意食野,好快肚餓,不停食,
抱慣小檬再抱妹妹豬真係發覺重啲。
食野唔要細份,分麵包一定要份大嘅,
細份會唔要。
朝早食完奶,11點幾就食早飯,之後瞓教,
唔知道可唔可將啲時間延遲少少,哥哥返咗學先食,
等婆婆同姐姐可以攪掂哥哥先呢?
生果/湯水/肉類/魚都好鍾意,基本上係食嘅都冇問題,
不過好奇怪,妹妹唔可以食香蕉,
一食咀仔附近就會起紅色粒粒。

朝早好準時八點左右起身,中午瞓一教, 就到夜晚瞓,
九點半左右就會眼瞓,自己行去同姐姐講奶奶,
有時拎個枕頭仔出嚟撲喺地墊瞓,
姐姐沖好奶就拖住姐姐同我地講bye bye/good night
一教瞓到大天光,媽咪有教好瞓。

講野已經可以一個字一個字跟住,
同佢數得多,一話數123,
就會"uak 衣嶄"(全部高音)
見到電梯會話"噤"
見到食物包裝袋會話"搣"
電視見到四個小生去旅行,會"叫婆婆"
見到frozen/disney廣告會叫"哥哥"

好鍾意我啲一支支護膚品,見到我用護膚品會話"抹抹"成日要搽
呢兩日好鍾意去街,先日自己著鞋,跟住叫bag,
有日自己著哂鞋孭哂袋
唯有叫爸爸同佢落大堂攞信
點知返到屋企門口唔夠喉唔肯入要扯返出去

認啲朋友親戚,記佢地啲名都算叻
好熱情,好鍾意同啲小朋友玩。好鍾意BB,
無論大過自己細個自己嘅都叫BB
 比較起哥哥,妹妹豬容易啲扭計,
一唔啱心水就會扭。。喺屋企有時會趴地(喺街就冇,咪講)

基本上聽得面哂我地講嘅說話。
陌生朋友探我地或者見面,好快就可以一齊玩
warm up 好快。
有得玩完全可以唔黐我地。
朋友抱佢去仲可以bye bye我地~
屋企個個都跟,好平均。

女仔天性鍾意扮靚,一攞衫衫就話靚靚/紮辮仔好乖會坐定定
(比盒夾同橡筋佢玩就得)
紮完就要去照鏡。

喺車會播迪士尼歌聽,
聽得多而家識跟住唱最尾果幾隻字。
自己唱完會叫爸爸唱,媽媽唱,哥哥唱。
聽到歌會自己搖頭/身體擺動好有節奏感(相對哥哥係唔會郁嘅)
行得都算穩,鍾意上落樓梯。去街都鍾意自己行,
不過眼瞓累就會攬住我,就要抱

之前小檬哥哥嘅BB玩具,相對妹妹係少玩咗,
因為已經有哥哥啲玩具。
呢排攞返啲入形狀/手抓板要準備吓
遲啲嘅interview都要做到
(係,好快又嚟,我唔係好想面對)

又係自拍比爸爸系列

影吓尖沙咀碼頭,媽咪話大個可能已經面目全非


 cafe嘆奶
我即刻靚哂!

與混血B妹妹傾下計

一見到大公仔就自己埋位

屋苑識嘅小朋友 

呀妹,我開始要限制你男朋友嘅數量

點解我咁靚?因為成日照鏡囉

落街市買餸,梗係背心短裙啦

有Jordan著

媽媽同事送嘅裙仔,真係好多人錫我架~ 

媽媽好錫我,會比我騎牛牛 

媽咪唔會比電話我,
每次我想攞. 媽媽會話係媽媽嘅。。。
我就會攞返比媽媽,唔會玩
呢日放喺到考我定力!!
我手指仔好痕. 會喺電話周圍郁想掂又唔敢
笑C媽媽

媽媽 陪哥哥開學嘅半天假,返到屋企哥哥nap,
襯天仲光即刻同我落公園玩
媽咪真係好錫我地

我個口開心到未合埋過

   大愛~甜美笑容

見眼唔見眼

我多左個契媽媽,錫到我燶! 

契媽媽又買新衫~ 型

有條近似嘅裙,媽媽話同我親子裝
(媽媽,你減吓肥先著背心啦
女,我縮得好辛苦架)

女仔梗係鍾意行街買衫第時媽媽多個伴

換條褲仔諗住去公園,點知落雨,唯有行商場!
表舅父買細左對jordan,
哥哥著咗一日就唔啱著,可以比我著喇~

型唔型先?

sleep well my baby~ 
  

14 則留言:

  1. 問題: 型唔型先?
    姨姨搶答: 型

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝EE! 第一個搶答有獎品~

      刪除
  2. 其實我地妹妹有好多野都好似你地妹妹架, 好似食野, 扭計, 貪靚方面, 哈哈~
    假如我地妹妹可以好似你地妹妹咁咁親民就更加好喇!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 希望你妹妹大啲可以好啲,你就唔使咁辛苦

      刪除
  3. 限制男朋友數量<--kakaka...宜家先歲半就排晒長龍,媽媽你來緊有排頭痕啦﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該係,我已經截龍喇。好在燒腩仔都排幾前,我地仲有機會做襯家

      刪除
  4. 哈!佢真係好攪笑,完全係攪笑組!開心bb黎,最記得你好似有次用唇膏令佢爬快啲!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗住佢行可愛路線,點知佢係行攪笑路線

      刪除
  5. 哇,真係時日如飛,仍起得你寫生妹妹果篇BLOG ((舅父飛車)),咁快妹妹就歲半了,時間真係過得好快......
    妹妹繼續食多D喔 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喎。。。真係快到暈
      姑娘真係話叫佢再食多啲

      刪除
  6. 我見住你地fashion show咁
    恨死我咩~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 你快手啲就唔使恨啦!!
      女仔買衫真係唔係講少,又袋又鞋又髮夾。。。又lady又少女又型女。。

      刪除
  7. 好可愛呀妹妹你~!!!! D女真係寧舍SWEET的~ 我今晚又俾小寶爸睇下妹妹D 相先, HAHA

    回覆刪除
  8. 好多靚衫... 好襯妹妹,甜爆!

    回覆刪除