8.14.2015

BMW兒童交通安全城

收到小檬學校媽媽group話有
BMW嘅BMW兒童交通安全城玩
於是就快手報名喇。。。
呢頭揀左日期問吓老公時間得唔得,都未答,
果頭想揀嘅timeslot已經冇哂=_=
真係一秒也不能遲~
終於confirm到個啱啱我放工時間~

呢日咁啱要學TKD,婆婆同佢學完之後就同埋妹妹即刻上爸爸車,
時間啱啱好嚟接埋我放工!

我地玩嘅時間就係exactly我放工時間,加埋放工時間喺TST塞車,
連埋要早15分鐘去報到,我地大大話話遲咗半個鐘!!!!
我同小檬先落車跑去登記,氣都喘哂去到,
職員話你要玩遲一個session喎。。。
梗係冇問題啦。。有得玩就得!


小朋友首先要上堂學吓交通規則,上咗大約5分鐘


小檬首先做路人甲,由姐姐帶住啲小朋友一齊過馬路


紅燈唔過得,綠燈先過得。。。。


由一歲開始講到而家,我諗小檬應該倒轉都識背。
跟住到小檬玩車車喇

哈哈,佢好慢呀。。。唔知係咪小練習呢~

個個小朋友都爬過佢頭玩咗一兩圈之後,就聽到火警鐘響,
小朋友當然唔知咩事繼續。
職員就開始聯絡管理處,問問情況。
之後就通知我地由於有火警鐘響未知咩事,
基於安全理由,於是要暫停。

其實當時商場所有人好似聽唔到個鐘響咁,一切正常咁。
如果有火警梗係走啦,不過見到商場啲職員揸住啲對講機話好似係誤鳴,
於是我地接返小檬之後,就行開影吓相先
其他人都係漠視個警鐘)






爸爸個勢就想走,我就話要問吓啲職員點安排,
爸爸話佢地都拎袋走喇。。仲有得點安排喎, 
問下都好吖! 咁辛苦趕到去,
我問職員有冇得補返定點安排,
佢地都未知,於是我留電話,佢地有消息就打比我。

行開唔夠三分鐘,警鐘就停咗,職員就打比我話而家可以返去再玩~
好在有留電話咋~如果比檬爸應該走咗去算

小檬第二輪揀咗銀色車。




呢到嘅哥哥行開咗,小檬都識得停~叻仔


雖然腳動


不過都玩得好開心


全程只係望住哥哥玩嘅妹妹豬好可憐,
於是差不多完嘅時候我問吓啲姐姐,
妹妹豬可唔可以坐吓啲車車影場相,

有得坐吓車車喇~

兩個一黐埋就好冤氣



同場呢個唔使登記,油顏色





舉牌

妹妹終於舉到, 仲搵條頸幫手

越來越浮誇(滴汗)

終於有張賣廣告相(自願性質)

仲可以玩自拍,見到人頭已經好叻 

like咗FB仲有架車車,好實淨架~

my first BMW~ 

9 則留言:

  1. 好好玩咁喎, 係邊架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 玩車車要事前登記(full already)其他就可以即場玩

      刪除
  2. 我哋都登記咗呀, 近邊個位玩呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 首先係Polo 前面個位登記,之後去金不換個位到玩。

      刪除
  3. 我果頭登記完果頭已經full, 啲車唔係電動?

    回覆刪除
  4. 好好玩咁呀,架BMW都好吸引,可惜我要遲多個星期先有得玩,希望唔好再有意外啦﹗

    回覆刪除
  5. 如果呢邊紅綠色就好,至慘係show 公仔,行得就有個公仔行個樣,唔行得就有隻手話唔行得,你話要講多幾多個字。。。

    回覆刪除