8.14.2015

小檬K1喇~

小檬K1喇~


眨吓眼又開學~
第一日開學日,爸爸媽媽可以陪佢返學,請咗半日假,
返屋企食完午飯就準備出發! 

小檬會話自己大個唔係N班喇,係K1!
不過個口又成日掛住N班,可能佢都好掛住啲老師同同學仔啦,
其實我都好鍾意N班嘅兩位老師,不過升班自然換老師,當然要接受。
同學仔啲感情都好架,出嚟玩過一次,嚟緊都已經約咗再出。
有個同學仔知道小檬轉咗下午冇得一班之後仲眼濕濕添。

開學呢日,我地好準時返到學校,喺門口等入去嘅時候,
見到班主任,我同小檬都好開心,
老師同我地講,今年轉咗教K1,
因為有兩班,唔知會唔會教我地。。

吓???? 係就太好喇。。。
佢話一陣仲有另一個surprise添~~ 吓吓?
唔通我最鍾意嘅NET都跟埋一齊???? 

心情突然緊張起嚟,雖然如果要面對新老師/部分新同學,
我對適應能力超強嘅小檬充信心,
但同時間要適應以英普呢兩種語言教學,
一時間要適應兩樣野,始終有丁點兒擔心。
(其實都唔使擔心吖,相信小檬啦!)

入到課室,普通話老師係我做義工家長時嘅partner,
之前都已經認識,而其他兩位呢..
果然係之前果兩位老師,佢呀媽唔知點解開心到眼濕濕!!
(真係眼淺!媽媽知道有信得過嘅人照顧仔仔,係會咁架喇)
好囉好囉~
有佢地兩個睇住小檬,我真係好放心。

今日分批上堂,小檬一返到去搵返自己學號掛書包


學號同坐位都唔同咗,不過好快自己就搵到


坐低埋玩住玩具先.平時返到課室都係咁


一啲陌生感覺都冇


眼見有個小朋友可能新入校,
仲黐住爸爸媽媽喊,相對小檬就好淡定(雖然人仔細粒)

老師同父母講解一吓書本功課之後,就開始普通話堂,
書包/毛巾/杯子。。日常用品,
老師用普通話講完之後,
小朋友又講一次,好快就記得哂!
小檬N班都已經有上普通話,所以都已經明白啲指示。

好快就食茶點. 小檬自己去拎書包,


自己打開,攞杯同毛巾。


跟住自己出去攞茶點

食完就自己放好杯抹咀仔

等排隊Vee Vee,全部舊生都好自律,唔使老師叫。

上英文老師story time
之前唔肯舉手嘅佢,呢日都有舉
媽咪見到好感動
(太誇張了吧)

唱埋goodbye song就放學喇!
小檬全程都好開心

K1仔~

 要繼續加油!!

媽咪會永遠支持你架!Love you~

23 則留言:

  1. 好SWEET 的開學日

    回覆刪除
  2. 間學校好靚呀!返學期大哥哥黎!叻叻仔啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 舊生加上大B又有熟悉老師,真係做大佬啦

      刪除
  3. 小檬好叻叻 wor~

    妹妹係唔係都讀呢間呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝EE
      我都想呀。。一樣要考架

      刪除
  4. 勁呀,媽媽唔駛咁擔心啦。
    你就好,有得陪課,我地送完返學就要走,唔比陪架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔使等啲呀媽喊苦喊忽 =p

      刪除
  5. 勁呀,媽媽唔駛咁擔心啦。
    你就好,有得陪課,我地送完返學就要走,唔比陪架。

    回覆刪除
  6. 勁呀,媽媽唔駛咁擔心啦。
    你就好,有得陪課,我地送完返學就要走,唔比陪架。

    回覆刪除
  7. 升左班...感覺又大個仔左~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得係眼瞓樣喎,佢一眼瞓個雙眼皮特別勁架

      刪除
  8. 點解...升K1連個樣都突然大個仔咗嘅?小檬咁醒實唔會有適應唔到嘅問題,媽媽唔使咁擔心啦﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得係眼瞓樣喎,佢一眼瞓個雙眼皮特別勁架

      刪除
  9. 小檬好叻叻!

    回覆刪除
  10. 你感動一d都唔誇張呀,小檬又淡定又醒目又靚仔,見佢地成長真係好感動開心:)

    回覆刪除
  11. ee見到都好感動!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝陪我成長嘅EE,第時O仔弟弟你一定更加感動

      刪除
  12. 好醒目的妹豬呀,自拍不但識笑,仲識扮鬼臉添喎~

    回覆刪除