8.17.2015

妹妹豬扁咀咀

小朋友嘅成長真係好快
眨吓眼而家妹妹豬已經知道咩係做錯事,
居然會扁咀仔。

有我FB嘅朋友可能睇過,
不過呢個妹妹豬嘅成長點滴一定要在此紀錄~

有晚食完飯同妹妹豬玩,佢瞓咗喺sofa撐到我,
於是我話佢撐到我唔啱,教佢同我講sorry

初頭以為佢唔知道我講咩,仲諗住要慢慢教,
點知個咀仔好快就扁哂,跟住個樣好委屈咁! 
我掛住笑,變左叫佢同爸爸講sorry,佢爸爸一見佢咁,
連自己姓咩都應該唔記得,即刻呵返佢~

跟住我就睇返段片,妹妹豬企喺我隔離,
一聽到話sorry個樣又開始變。。。即刻又錄低佢先

越睇個咀越扁,個樣越委屈,超級慘! 
我真係忍唔住笑。。。妹妹豬施展佢嘅o爹功~
佢爸爸今次連老婆係邊個都唔知喇。。
即刻攬住個寶貝女啦!!

我從此地位不保..嗚嗚嗚!

15 則留言:

  1. 妹妹豬 d 表情好正呀, 七情上面!~

    回覆刪除
  2. 哈哈....扁咀好可愛呀,難怪爸爸不停講冇事冇事,,,爸爸鍚番爸爸鍚番爸爸鍚番.....XDDD
    好可愛 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢爸爸老婆姓咩都唔記得喇

      刪除
  3. 檬爸已經唔記得咗老婆啦﹗妹妹豬大獲全勝呀﹗kakakaka...

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係地位不保,今晚返去馬實個仔先

      刪除
  4. 妹妹豬真係得意到暈呀,難怪爸爸會冧到咁 ^^

    回覆刪除
  5. 妹妹好攪笑呀,好有層次,有深度!
    爸爸冧到暈啦~

    回覆刪除
  6. 超cute!!! 我俾小寶爸睇左2次~haha

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇睇吓佢會叫你生個女比佢試吓比o爹嘅感覺..hehe

      刪除
    2. 我就係拎你個女黎引佢同我生個女, HAHAH

      刪除
    3. 咁快d開工喇!

      刪除
  7. hahaha ... really really funny ...
    超級o爹 ar .... 爸爸超級開心...
    一個o爹爸爸.. 一個o爹媽媽 .... ^_^ ..

    回覆刪除