8.25.2015

母女親子裝

喺日本見到妹妹豬條裙仔,好靚呀!
 一見鍾情,於是就決定買,我都已經唔記得幾錢。

再睇原來呢個牌子有親子裝架!!
即刻問個sales呢個色有冇媽咪嘅???
 sales摷咗好耐話冇,
不過佢揭而不捨,再入倉到搵!
yeah,搵到比我喇!
(好在遇都一個同我一樣揭而不捨嘅人)

果一刻立吓個價錢就買
因為我知道啱心水嘅就要即刻買,
唔係返香港實後悔! 

登凳~ 

果時都唔知夏天時候妹妹豬啱唔啱著

雖然好似長咗少少,不過可以著多年,下年襯legging

小檬,唔好意思喇。。今次親子冇你份
純屬母女專利 ~ 

19 則留言:

  1. LOVELY 親子裝, 媽媽+妹妹豬都著得好好睇

    回覆刪除
  2. 小檬同爸爸父子裝啦! 條裙好靚好特別呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔計係親子裝,我都好鍾意條裙

      刪除
  3. 好靚呀!
    最近見啲韓國母女裝都勁靚!
    真係要趁佢地細個著多啲!
    我都想生個女,但要等個天安排呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 根據之前兩個想要女的朋友抱完妹妹豬都生女,你可以考慮一下呢個祕方!

      刪除
  4. 靚呀~
    ps,超同意上面包媽意見!

    回覆刪除
  5. 可以著3年都得呀!最愛同呀女著一套!

    回覆刪除
  6. 哇....好靚呀,一SET,我都密謀緊了,YEAH~~~~^0^

    回覆刪除
  7. 靚到 dup 一聲呀! 哈哈哈

    回覆刪除
  8. 條裙好靚呀!! 妹妹好似大個左好多

    回覆刪除