8.11.2015

媽媽放暑假@Day 2 ~ Repulse Bay

@ Day 2 Repulse Bay

朝早喺屋企hea,執吓野,小朋友玩吓玩具。
中午食完飯,就出發去沙灘

小檬係屋企唔瞓爭取時間,坐車先瞓
妹妹食午飯之前已經瞓咗,點知坐車搖吓搖吓又瞓過

於是等車位嘅爸爸就陪住佢等佢瞓多一陣
我地就落沙灘放好野先

是日天朗氣清

人都唔算多
舅父有個超級快嘅電泵。好快就攪掂啲吹氣用品..沙灘床。

妹妹轉過頭就出場 
係咁同我地揮手, 真係好似明星出場咁
未瞓醒嘅佢,皺哂眉頭好好笑

小檬就要有啲時間warm up先可以落水

玩住沙先

行落去裝水
踩落啲沙到,佢地話好熱(其實係)
不過要鼓勵佢, 叫佢行快啲就冇事。。

妹妹三點式出場~

小檬話喺到游吓水水先~

準備好可以落水喇

妹妹落水就冇問題,一放佢落去就自己玩


小檬就嘆吓張浮床先




婆婆幾開心

一家人玩水特別開心

小朋友又玩吓沙先



妹妹豬忽然間又怕沙

手指仔有啲都唔鍾意

媽媽喺呢個時候仲要人自拍

wakaka~ 

玩吓沙之後又落水水喇

唔使水抱試吓先

妹妹豬超級興奮完全唔驚

反觀小檬,又叫我地抱實。。又呢又路

好在有舅父先有張海上全家幅~

妹妹豬都要試吓坐,佢仲爬嚟爬去。。我仲驚過佢

成日B不離手,我都要relax吓~ 

舅父叫我扮吓好嘆,不過我忍唔住笑

坐喺浮床睇日落真係寫意

見舅父婆婆三個好溫馨

扮吓浪漫先
湊B團隊多人就有呢個好處,影張相都可以。

玩咗好耐喇。。要上水
食吓餅餅,飲吓水水,休息一吓

小朋友就玩吓拋波波

入圈圈。

影返張大合照先。
湊B團隊4大2細,
人手好足夠啦啦隊(helper姐姐冇上鏡)

玩完沖身喇。。舅父負責放氣(好彩個泵可以抽埋氣)
真係辛苦哂!
爸爸負責同小檬沖身,第一次喺呢啲沖身地方,
小檬見到啲女仔喺到,話要去男沖身室(咁啱果到好多女仔)
C到唔肯喺到沖,好在有一兩個男仔我就話男仔一行女仔一行。。
先氹到佢,又唔肯用呢啲大花灑,唯有用水桶裝水淋佢。。好煩~ 
妹妹呢就好好多,照頭淋。。。都冇事~叻叻

小朋友沖完就到我,完成就看住小朋友。
仲有啲時間影吓相。






小朋友又肚餓。。又食啦~


而家影相整蠱做怪

抱著你

就覺得滿足~

開心的一天~ 

13 則留言:

  1. 勁呀~ 好齊裝備
    不過舅父要小心啲部iphone 呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 舅父其實都係大細路,浮床係佢買架
      今次舅父醒目,冇拎電話出黎!不過佢叫我放心,佢測試過埃瘋好防水!

      刪除
  2. 好多玩意,好睇到都開心!
    檬媽長腿都好吸引呀 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 五尺爭兩吋都影到長腿,角度嘅野真係神奇,多謝NT之前教我點擺隻腳會長啲!
      你見到我真人應該會問我貴姓??

      刪除
  3. 得閒放下假同小朋友周圍去玩真係開心 ^^

    回覆刪除
  4. 我都想買浮床啊, 好疏干咁啊~~~~

    回覆刪除
  5. 好鍾意"抱著你"O個張相, 好WARM 呀!

    回覆刪除
  6. 好玩到呢。。。 咁大個陣容湊b, 好羨慕呀! 我想影張相都難,哈哈。

    回覆刪除
  7. 除左湊B陣容強大,玩水用具都好豐富!

    回覆刪除
  8. 件3 點色麵包超人正呀!

    回覆刪除