8.20.2015

半天假~ 妹妹豬打針針+ 送小檬上校車

今朝同妹妹豬去健康院打針針

媽咪幫我著咗牛仔裙襯Jordan,仲有對波點襪
用個袋仔highlight一吓

好準時到,好快就磅重,
數字好好意頭,8.88kgs,大約20磅,
比我想像中輕,護士話可能我地兩個骨架都唔係大,
所以都係精緻啲(呢個terms好大體!)

要等梗係自拍啦,而家自拍會笑




發展評估冇問題啦,護士講要識嘅全部已經做到。
仲讚佢乖乖坐喺媽咪大脾添~
又係叫我改用杯食奶,
唉。。。其實夜晚臨瞓揸住奶樽啜應該好疏干至係,
佢話會食得少啲喎,用哂啲力啜,
哥哥都未介用奶樽,都係瞓喺到啜,咁今晚試吓用杯飲啦! 

如圖~ 
等候防疫注射

好快就叫名打針針喇
一歲時都好似任你舞,
歲半要夾住佢好似好難,
好彩姑娘腰間有隻三眼匙扣
比佢睇吓分吓心,姑娘得喇!
吓? 未喊喎?! 
邊個話BB打針一定喊架?
打完真係叫一聲都冇,無聲無色~
妹妹豬真係好叻呀~ 
姑娘手勢都應記一功

唔係扁咀,只係食緊餅餅
原本準備好啲餅等佢喊果時食,
而家變先獎勵餅餅!

今次超級快手完成,媽咪個心都飛緊返去小檬哥哥到,
因為可以趕到送小檬上校車呀!
妹妹搭車已經瞓著,就湊佢返屋企瞓教教豬。

呢日婆婆冇煮飯,落咗樓吓食。
小檬見到我不知幾開心

K1第一次送小檬上校車~

1

2

3

咁難得影多幾張
以前每日都做事情,
而家變得難得,要紀錄低

上返黎仲餵到妹妹食粉粉添(其實佢自己食!)


半天假,
陪到兩隻豬仔,在職媽媽的快樂~

7 則留言:

  1. 妹妹豬好叻,打針都唔喊。

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係估唔到喎。。。暫時真係未見過未喊嘅BB。除非好細果時都唔識一吓就可能完。大咗呢啲點都有感覺呱?!

      刪除
  2. 有媽媽送上校車,小檬笑得特別好睇

    回覆刪除
    回覆
    1. 同爸爸嘅笑容比較,好明顯係我識引佢開心。佢爸爸就。。

      刪除
  3. 陪到兩隻豬仔,在職媽媽的快樂 ==> yes, 真係特別開心架

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。重質唔重量(自我安慰)

      刪除
  4. 半天假都陪到晒兩個小朋友, 媽媽叻叻至真~

    回覆刪除