8.11.2015

媽媽放暑假@Day 3 ~ 執玩具 & TST

本來一早plan咗呢日去長洲,不過到放假第三日,
個人已經有啲立,加上作打風前嘅天氣局到好似乎透唔到氣咁,
真係驚熱到頂唔住。

於是朝早留喺屋企執吓間屋先,基本上,屋係冇咩話會執完,
不過今次好徹底咁扔緊啲野。。。

執屋最緊要就執玩具, 而執玩具最大嘅敵人就係小朋友!!
佢地會放低手上,不停咁玩你執出嚟佢原本已經唔係好玩嘅玩具。
仲要係執一樣,玩一樣。連妹妹自己唔玩嘅玩具,
佢都繼續咁玩。瘦田冇人爭,呢個又要果個又要。。。
你都唔知調停好吖。。定繼續執唔好理佢地。
佢地執返啲玩具出嚟嘅速度係以倍數遞增,
你永遠唔會夠佢地快。
你睇, 佢地完全可以演繹到我希望佢地大時可以做到嘅
逆境自強,
遇到咩都要處之泰然!
無論喺咩環境底吓都要堅持自己,
唔好受外界影響
繼續玩玩具

執到咁上吓,又諗吓自己請咗大假weekday條街冇咁多人先哩喺屋企,
唔出去好似唔安樂心理好似乎唔係好平衡
於是等妹妹豬瞓醒我地就出咗去。
小檬又喺架車瞓著,今次到我同妹妹行住先~

走咗去搵Wally~ 

where is mami ?  

太陽令到佢咪咪眼。。性感迷人

傻妹見到隻狗仔好開心。

大海呀~ 



開得餅餅未?

再行吓哥哥就起身喇。

行到見到間平日冇可能book到嘅中菜(成日擺酒)
啱啱開門,於是唔理,嚟個early dinner
喺街食得麻麻嘅小檬,食到成碗飯已經算贏!

小檬見到一個就扮一個。


食飯時間,間書局真係冇咩人。。
可以靜靜地睇吓圖書

媽媽講故事真係好好笑。。。
(但我講緊正經野喎)

妹妹行浮誇路線

小檬就要同朋友仔一齊睇書

書局超凍,應該等你唔使打咁耐書釘。

離開書局,食吓雪糕
妹妹豬食雪糕就好豪邁。。哥哥就斯文好多。

點解哥哥你杯大過我杯咁多嘅?

見到商場另一啲wally裝飾


扮Wally 

跟住見到隻狗仔就話
  " 媽咪我扮wally你就扮隻狗啦 "
我已經扮踎喺到,佢仲要話,唔係咁,係爬喺到呀。
終於我話媽咪唔識扮,叫佢扮返。。哈哈







邊個最似?

食完玩完歸家去~ 

6 則留言:

  1. haha, 我頭先都想執屋呀, Little K 同小檬一樣, 我邊執佢邊玩, 明明果樣玩具佢已經無哂興趣, 我話俾人啦, 佢就即刻拎起話我架, 呢個好玩呀.........=.=
    小檬好投入影相, 好可愛~

    回覆刪除
    回覆
    1. 人就係咁,自己唔玩又唔捨得比人!
      佢自己鍾意果d就好,同我合照就整古靈精怪!

      刪除
  2. 唔識呢隻 wally wor, 好出名架?
    執屋? 我放棄左好耐, d 玩具周圍放算數, 哈哈哈

    回覆刪除
  3. 哈哈~~~好得意呀last 果張相 ^^

    回覆刪除
  4. 小檬真係扮得似模似樣喎

    回覆刪除
  5. 犀利, 綠茶味(抺茶) 雪糕都肯食, 唔苦咩小朋友

    回覆刪除