8.03.2015

樂童BB@ 巴士站

五月尾的時候, 妹妹豬參加了一個奶粉廣告嘅拍賣

雖然這個拍攝的機會有參加的就有份,
不過都是一個很寶貴的回憶。

一直都有收到其他小朋友已經在各大地鐵/巴士站/巴士上/
大型/連鎖藥房出現。
妹妹豬仍然未有任何消息
不過因為奶粉商也有說要一批批出場,我唯有乖乖等待。。。

終於上星期六收到信息說妹妹豬廣告已經出街在巴士站,
但巴士站的地點又未有通知~ 
知否每位媽媽都是心急人上?? 
媽媽唯有在飛卜通知各大親友留意一下。

第二天早上,
收到舊assistant 的 whatsapp通知
在屯門巴士站見到妹妹豬(心心眼)
這天原先留在家中執屋的一家人又出發喇~ 

小朋友們在短短的車程睡著了 
結果我和婆婆先落車

一見到真的好開心。。。

(明明有個真的在身邊的?!)

巴士站企滿等車的乘客,其實我們只在人罅中看。
待乘客上車我們才可影相。

再來close up

吃完午餐,再帶主角妹妹一齊來

陽光比剛才的更加正
曬到唔見眼睛嘅妹妹沒有笑容

好大個呀~ 

終於唧到笑容喇

媽咪特燈同佢著同一套衫架

小檬見到妹妹都好開心,不過敵不過太陽~

重要時刻,爸爸當然要在場
如果自己睇相,問妹妹豬呢個係邊個,
佢會答H ~ H ~ 

呢到問就冇咩反應。。。唔通唔認得自己?

希望給妹妹豬一點寶貴回憶

如果大家另一到巴士站或者地方見到妹妹豬,
歡迎報料呀~

15 則留言:

  1. 原來係屯門,邊個站呀?留意下先!!

    回覆刪除
  2. 好打耳妹妹豬, 好上鏡呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實呢日影得麻麻,都未係妹妹最得意嘅樣,不過去到陌生影樓好難

      刪除
  3. 哇....明星bb喔~~~^^
    其實何只妹妹豬,你地一家都好上鏡 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地邊係吖。。我話你對龍鳳B先搶鏡

      刪除
  4. 明星世家, 幫我簽個名唔該,嘻嘻

    回覆刪除
    回覆
    1. 傻豬,個個參加都有架。。我地邊係吖,玩吓咋
      不過見係你都簽比你啦

      刪除
  5. 早知我都報名,我覺得係一個好美好回憶

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔知道原來小檬都參加得,再打去問有冇後補,佢地話好快再有,叫我下次參加返。
      希望快啲有啦,到時有通知你一聲

      刪除
  6. 嘩﹗原來仲大過真人﹗等我行街四圍望吓見唔見先﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 好呀。。我等奶粉公司SMS,等到而家都未有,好彩有朋友咁啱見到咋。
      唔知如果你地見到, 燒腩仔到時認唔認得妹妹呢??

      刪除
  7. 最可惜今次冇小檬,肚B同學仔可以2兄妹放埋一齊添呀,幾開心呀
    妹妹豬平時睇相細個自己,今次睇依個poster大過自己嚇疾左XD

    回覆刪除
  8. WOOO, 明星BB呀~ 檬媽係星媽~ 影得妹妹好可愛豬呢~

    回覆刪除