8.28.2015

{淘} ~毛巾

雖然唔係第一年開學,不過都要睇吓有啲咩物品要準備。
N班中段運動鞋已經買過一對,
黑鞋之前嘅都仲啱著(因為最細都好大
所以都冇咩要買。

學校今年要求小朋友每日帶一條小手拍喺袋,抹手抹咀都環保啲。
其實呢,屋企都有啲手巾仔,不過小檬想要佢偶像
於是我又走去{淘} 吓喇~

質量好柔軟,應該都堅係原單!
喺精品店見到一樣架
rmb5


rmb3

巴斯依然靚仔,未見中毒情況,應該唔似A貨
rmb3


呢條最貴,唔知喺街賣幾錢?!
小檬指明要Forzen(男仔都可以好鍾意forzen)
rmb18

小檬/妹妹豬一人一條
rmb12

洗手間抹手巾~
唔知咩sanrio兔  rmb10.50 

Tsumori Chisato 呀~ 
我喺精品家居店都見過呢兩條
rmb18.5

真係好靚呀
rmb10.5 
  

格咗幾間價,都咁上吓,呢間叫多啲款啱心水,就揀呢間
{淘}毛巾
(如果有其他更平更好歡迎交流~)

其實我好鍾意買毛巾,因為覺得好靚,其實想買多啲。
不過買得太多又要搵位放,今次又第一次買,
唔敢買咁多,既然而家知道質量真係好OK,
遲啲再買吓先。。。

買野真係女人嘅強項!! 

16 則留言:

  1. Frozen 同埋龍貓果條好靚呀, 不過好似貴咗少少, ha ha...

    回覆刪除
    回覆
    1. 龍貓應該唔貴喇。。。喺專門店要嘅十蚊喎!
      我都覺forzen呢條貴,可能大熱就貴啲?
      不過啲buzzlight year 就平啦,幾蚊攪掂

      刪除
  2. 好靚呀, 我又去睇下先!
    係喎, 帶咁靚的毛巾返學, 唔見左好心痛架

    回覆刪除
  3. 巧靚喎~ 成功被毒~

    回覆刪除
  4. 原來小檬中意frozen? 有無成日let it go let it go 呀??

    回覆刪除
  5. 真係好靚呀...............我都好想買 :P

    回覆刪除
  6. 小檬都中咗forzen毒?完全睇唔出喎﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喎。。。我都唔知道點解

      刪除
  7. 我都要買啊, 你個條長方型毛巾都好合我心意喎..

    回覆刪除
  8. 哇,識淘真好~~
    我也搵緊 frozen 手巾仔,不過就冇淘咁抵了.....嗚

    回覆刪除