8.12.2015

媽媽放暑假@Day 4 & 5

再執屋。我冇打錯,繼續執。




連啲唔用/冇用好耐嘅護膚品都好徹查咁扔。
再加咗啲吊櫃,希望可以安置好啲雜物/小朋友啲衣物。
之前二人世界嘅所有安排佈置已經蕩然無存。
而家我僅求所以雜物有固定居所,唔好左放右放。

完成


將全部toy story嘅人物放埋一齊


都唔知有幾隻三眼仔同巴斯光年,胡迪喇

亦唔知可以keep幾耐

@day 5 
小檬喺之前嘅聚會上約咗大爺媽去我地屋企玩,
係,真係佢自己親口同大爺媽媽講,
過咗幾日,我同小檬睇返啲相,
我問佢係咪自己叫大爺媽同大爺返屋企玩呀? 
佢話係呀。。。係咁佢地幾時嚟呀? 
於是我就將呢個消息再同大爺媽講。。
再加上搭咀嘅小B媽,
就咁佢安排咗自己第一個嘅聚會。

一早已經整好個馬戲團。

we are ready~ 
妹妹醒目,食完快手瞓醒迎接大爺




小檬仲繼續瞓。
玩咗一陣就先安排茶點比大爺同妹妹豬,
兩個撐抬腳,不過零交流。


食完之後妹妹豬就係咁黐住大爺玩


又熊抱


又攬攬。


哥哥哥哥。。。。未停過。


不過妹妹嘅熱情並未溶化到愛車嘅大爺

後來小B兩姊妹到,小檬都瞓醒加入
  

3大2細B,各自各精彩。。   

  
  


 大爺見而家時興U吧,自己又揸返轉先。

我仲安排咗吸塵機做波棍。

轉頭就落會所跑吓跳吓

真係放哂啲電喇。。。我地! 

婆婆叫呢招做撻墨魚,大爺媽都識~仲玩得好好添 


有人爬樹

  玩完飲水都係一個節目
被大爺箝制的妹妹

再去空地走吓望吓海~ 吹吓海風。。。大叫我要食雪糕~


返到嚟就開餐喇。


本來煮咗啲粉比兩個細B食。。。
點知我個為食妹見到我地食pizza,
就唔食粉!!!

結果比啲冇咁多醬嘅佢食。

好在小B妹妹好欣賞我嘅手勢,食完又食,再添食。

飯後,梗係小朋友最鍾意嘅雪糕時間啦~ 

自己整,應該特別好味啦。


呢兩個百厭仔,真係咩都玩得一餐
突然間係到玩聞臭腳喎。。。真係比佢地笑C


又要同開心嘅時光講bye bye喇~
雖然地方淺,不過希望大家都玩得開心啦!

屋企可容納的人數有限,
要等換大屋先可以邀請多啲朋友仔返嚟! 
如果想嚟大家報住名先啦~
(不過唔知等幾耐 =D )

15 則留言:

  1. 勁﹗真係挑戰成功執到屋﹗仲要執到咁整齊﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 好狠心執,不過唔知keep到幾耐!

      刪除
  2. 執得好好呀! 但小朋友的威力.... 唔知可以撐幾耐... ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係,希望kerp到啦!

      刪除
    2. 哈哈,自己都"keep "唔到

      刪除
  3. 小b妹話...Gen ee煮d粉粉好食過媽媽煮嘅多多聲呀, 所以我要食多d食多d先得, 哈哈~

    回覆刪除
    回覆
    1. 小b妹真識貨!等ee再煮好野你食

      刪除
  4. 好鍾意b be, 佢成日笑笑口, 又鍾意食嘢, 人仔細細食pizza,手勢似模似樣, 可愛到不得了呀~~~~~

    回覆刪除
  5. 期待有一日可以同埋兩個去你屋企睹亂,哈哈哈

    回覆刪除
  6. 執得好整齊,我一早放棄執屋。

    回覆刪除
  7. 雖然唔知等幾耐,不過報定名先^_^

    回覆刪除
  8. 對啊,其實你們家好整齊啊 ^^

    回覆刪除
  9. 大爺玩得好開心呢, 黎左可唔可以再黎架?HAHAHA,我報名!!

    回覆刪除
  10. 我想知整潔程度,keep 左幾多日?!

    回覆刪除