10.07.2014

兒室兒居有辦法 ~ 1

好,決定繼續我嘅小小湊仔女天地

由娘家搬咗新屋之後到結婚嘅呢段時間,
sweet home都可以keep到好整齊,因為得兩個人。
終於有自己嘅屋企,小擺設/蠟燭懶型懶靚嘅都會買。

到結婚之後有咗生埋小檬之後,屋企開始變樣,
一歲之前都仲好啲,一歲之後情況一落千丈!! 
活動多咗啲整齊感覺蕩然無存!
亦冇的起心肝去整,唔使幾耐,有B be,佗B唔郁得,
生完又要安排姐姐婆婆小檬睡房,所有野同客廳都冇執好過。

姐姐嚟咗之後已經好好多,因為佢成日幫我執好啲野,
無奈地方有限,執極都好似乎好亂,
前排去到同學仔屋企見到人地好整齊,樣樣都井井有條,好羨慕,
當然人地間屋成千尺,梗係多啲位安排,
不過我相信我地方雖小,都可以執執佢。

於是的起心肝~ action!!

<玩具櫃>


分門別類

最高嘅唔可以放重野,因為驚整到妹妹。

<小朋友檯>

話說到小檬都差不多10個月識坐,我都仲未諗過話買張檯比佢!! 
多得雅培嘅blogger活動個PR姐姐送咗張熊bear bear 玩具檯比小檬,
之後開始大咗就用嚟玩同食飯。
張凳呢,係舊鄰居婆婆送嘅A貨lego凳,如果唔係小檬都冇凳坐, wahaha~

有埋妹妹,於是就買張檯仔佢地個, 之前睇咗好多間都唔係好合心水,
細張又唔得,兩個會迫,太大又阻住。。。
睇咗TB一排,都有啲啱,不過再比較一吓
睇返IKEA真係好平平平....終於敗喺價錢上


雖然i真係輕聲聲,不過算啦,唯有睇實啲呀妹,
平平地用住先,整污JO都唔心痛!

<書櫃>

Sofa有張貴妃椅,其實都好徙位,而家大人都坐地下多,唔要喇!
本來啲書本放喺房嘅床櫃,佢都會久唔久入去睇,
不過活動時間一定冇喺廳咁多,
放個書櫃喺到就可以隨時隨地坐喺到睇書喇!
留返貴妃椅個墊比佢坐,又唔使買凳
其實我睇中張凳。。不過如果而家咁都得就手唔買喇....

哥哥返咗學,有請未瞓醒嘅B be示範住先。

最高一格都係唔可以放太多書~

待續。。。

20 則留言:

  1. 好得呀
    我都睇中呢個玩具櫃, 不過我想買梯級型嗰款
    見你執得咁慶喜, 我又要的起心肝去宜家走轉先

    回覆刪除
    回覆
    1. thanks!! 我都整左好耐喇。。。晚晚睇TB度尺諗..

      我知你講邊個,我呢到唔夠闊呀。。不過一級級會唔會容易撞到頭仔呢

      刪除
  2. 我成日都想執但的唔起心肝呀...咁樣真係整齊好多~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我個心肝都要一兩年時間先的到。。。見到人地咁整齊,一觸即發

      刪除
  3. 好整齊呀...我都係時候要將屋企攪攪佢喇~

    回覆刪除
  4. 呢套ikea枱椅我家姐都有,我兒甥嘅,但有一次我家姐(肥c9)坐落去張櫈,塊板烈左呀,笑c我,所以……大人都係唔好坐呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 大人坐梗係唔得啦。。$179一檯兩凳都估到咩料。。不過真係勝在夠平,用一排睇吓咩環境先

      刪除
  5. 執完好整齊啊~~~~
    唉, 我呢家間屋都亂七八糟啊, 書都係一棟咁放係地下一角咋..真係無眼睇~~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 買唔到書櫃買住啲膠箱先囉。啲玩具呀/書呀總有個屋企會容收拾

      刪除
  6. 好整齊呀。。。每次鐘點姨姨黎完都執得好乾淨ga... 不過唔駛幾個鐘又打回原型。。。宜家細佬成日周圍搞搞陣,最鍾意摷晒D野出黎pat落地下.... ai....

    回覆刪除
    回覆
    1. 兩個細路其實真係好難唔亂

      刪除
    2. 大o個個起碼都叫得聽(佢肯執的時候係真係執得超乾淨的~)最慘細o個個係唔會理我。。。

      刪除
  7. 好整齊呀~ 我前排清間雜物房, 都清到我死呀~
    我地又係宜家買書櫃, 又平又靚~

    回覆刪除
    回覆
    1. ikea 啲唔啱我地個位呀
      我呢個書櫃係淘架

      刪除
  8. 我想放好d 書,但真係唔知點搞好。。。。好煩

    回覆刪除
    回覆
    1. 執吓野囉,你地地方大咁多,應該冇我地咁煩惱

      刪除
  9. 好整齊!! 我都好想間屋整齊D, 無奈真係空間好有限, 唔知點搞好... ><

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔夠位,唯有犧牲一張sofa。

      刪除
  10. 我搬屋都要黎諗下點攪, D 玩具最恐怖!!!

    回覆刪除