10.23.2014

小檬介日片成功!!

小檬總算叫介日片成功喇!!!

之前喺學校反而未得,可能唔敢同老師講,
排隊去廁所時又冇去到,不過今個星期已經十拿九穩喇!
尤期係屋企,一Wee完就會叫我地去睇,
有朋友嚟更加積極去完叫人睇。
啲親戚朋友都要同佢一齊去睇過先得,唔hea得,
不過個個都咁錫佢,梗喺讚哂佢啦。

佢而家喺街有片都會同我地講要去Wee Wee。不過有時就報假案。
當然我地唔敢唔同佢去,佢肯開聲肯去已經好好。
夜晚仲未介,應該要遲啲先,
不過有晚姐姐話佢朝早好早起身落床自己入廁所仔Wee,
Wee完就上返床瞓。

唔知點解我會問佢點樣Wee Wee,我諗你問我都唔知道點答,
不過佢居然識答喎。。真係笑C我呀。。。哈哈哈哈哈哈


介緊片嘅媽媽們,真係唔可以心急。

心得就唔講得喇,小小都可以分享吓

之前未除片,換片佢講好臭,扮比佢聞吓,
所以大個仔唔可以去落片片到。

返咗學,會容易好多。家校同步好重要,
學校會安排有有規律同佢地去,
初頭小檬都係冇去嘅,而家習慣咗就可以去到。

著住片片,之前都冇咁快諗住著底褲仔,所以冇準備,
不過老師話可以等佢著片片出面有條底褲習慣吓,
於是即刻走去買,如果大家見到啱就可以買定喇!

褲就唔可以著扣鈕款嘅,要像筋褲頭,
等佢可以自己著同除,嚟緊會買褲嘅媽咪留意喇!

我覺得個廁所仔如果有位買得過,起碼而家可以自己行入去
自從買左廁所仔之後,喺屋企不停提住Wee Wee
要去廁所/去青蛙仔到,
呢句說話我都唔知道自己講咗幾多次!!
除褲之後Wee Wee完同我地講就洗手。
有日婆婆話佢仲幫手倒Wee Wee 添,當然越幫越忙啦。。。

介片史重溫: 

V 。 V  33M

13 則留言:

  1. 小檬叻叻~

    我兩個月前開始左嘗試介片片, 不過幾星期前tarebaby皮膚敏感, 驚佢係咁抓 (佢真係抓到大脾pat pat損晒...), 所以而家由零開始, 都唔知等唔等出年夏天先介好...

    同埋我覺得tarebaby未算ready, 因為佢只識去完講, 去之前就唔講~

    回覆刪除
  2. 戒夜片我仲未成功....
    不過間中一整晚都可以無濕片, 到起身時先去廁所, 雖然真係好間唔中, 但係我都已經會勁讚佢叻, 哈哈~

    回覆刪除
    回覆
    1. 夜片我都未係好心急,順其自然啦

      刪除
  3. 叻仔, 一睇再睇, 笑c姨姨我喇

    回覆刪除
  4. 叻仔,我都係睇完又睇,笑完再笑!

    回覆刪除
  5. 小檬叻叻呀,我都要即將開始為巨龍介了....希望成功啦 ^^"

    回覆刪除
  6. 小檬叻叻! 佢好有成就感!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。成日叫人睇佢啲vee vee。。哈哈

      刪除
  7. 好鬼可愛呀,小檬仲要識答點VV同埋不忘讚下自己 ^^

    回覆刪除