10.17.2014

出走澳門生日遊~1

開完party之後已經散哂,仲要執行李,累C喇
因為我地一家四口加埋姐姐出走去澳門呀~
小檬學校星期一,二有兩日假期,咁啱我又生日,
weekday去又平啲冇咁多人
就近近地去吓澳門玩喇!

兩隻小豬去旅行

B be passport 星期五先攞到,啱啱好


目標搭9點45分船,已經預成個鐘,點知塞車!!!
去到已經冇哂飛賣,唯有改搭12點船。
B be 上到船已經瞓咗
好野,唔使驚佢嘈

到酒店check in
見到老朋友,幾開心


今次嘅主角,唔知咩Dragon


職員姐姐見我地兩位小朋友就送咗兩份夢工場嘅禮物包
小檬行埋去又多咗隻熊bear bear!

放低行李就碌吓床先, 今次同埋B be一齊碌喇。


休息咗一吓
食lunch 行咗玩具店一吓

Superman


Ironman


玩到好開心


B be開心到O哂咀


跟住夠鐘入面camp喇



dragon training camp


姐姐話呢到最多人試過成百人




哇。。而家得小檬一個, 仲有三個姐姐服侍,真係唔該晒! 

首先小檬同B be  就影張3D相先
真係飛到好高喎~

其實坐喺到

之後就油顏色.兩頂好似北極冰屋企嘅物體
加兩隻角變先頭盔。

B be應該覺得唔襯佢

小檬好明顯喺到冇咩心機油
媽咪你油吖。。。哦,媽咪你油呀!!
用隻手油吓油吓咁呀!

( 好煩,扮油係唔得嘅)
終於求其完成。


捉龍
用啲圈圈捉啲龍


原先應該企喺最低位置嘅



由於冇人而啲姐姐又好鬼鍾意小檬嘅關係,比佢上一級入


跟住再上


捉到dragon喇!

不停咁入,我諗都有70-80個啲圈圈
多到佢都唔入喇!

再嚟就係同爸爸比劍喇




The Winner is ....


由於冇人關係,所以已經任我地點玩。




B be都唔執輸,坐喺到影吓相。


再嚟玩tatoo
小檬揀咗兩隻龍之後,就貼上手仔

(留意後面爸爸扮忙又傾緊工事)



再畫埋啲手繪花


完成, 不過完全唔記得影返張手仔

以下嘅呢個環節應該最開心。。。就係同龍影相喇!!!
不過條龍出嚟唔使兩秒之後,
小檬就話驚,唔同佢影,講多兩吓就爆喊!!
小朋友驚都唔出奇

唔知點解當我行埋去我都有啲驚,快快影完就走。

最後一片混亂吓都叫做影咗張合照
B be 已經瞓瞓左

終於完咗我地呢馴龍訓練營!

3 則留言:

  1. 嘩,好開心好好玩啊,而且好似唔太多人,影相一流呀 ^0^

    回覆刪除
  2. 檬媽,生日快樂﹗呢個trip好好玩咁呀﹗

    回覆刪除
  3. 生日快樂!條龍又幾得人驚喎

    回覆刪除