10.20.2014

出走澳門生日遊~3

第二朝梳洗好就準備食早餐喇,是日媽媽生日,
兩隻豬仔第一次同媽咪一齊過生日

攬住佢地已經係最好嘅禮物!! 

My little Girl



吸取經驗,趁未開始就快啲食早餐先!


B be都食飽飽,應該都會乖乖。


Fiona  

偶像出場 









我仲係唔知佢地係邊個

Kung Fu Panda~ 小檬都一齊打功夫

B be好乖,姐姐同我都可以享受食野同公仔影相

個show同上次冇咩分別,短時間唔再嚟喇
食完之後就check out喇。

約咗個uncle/auntie食lunch
行去隔離嘅酒店,好耐冇出現嘅平衡又出場喇


食完點心
估唔到老公又安排咗個蛋糕呀!!
 呢個好好食呀~tks 仲有你嘅禮物!
小檬唱完最好聽嘅birthday song之後就食蛋糕。

staff好好,主動幫我地影相,仲話如果行李多可以放喺佢地到,
相對尋日果間話我地冇confirmation嘅老牌子酒店,
呢啲外國嘅季節酒店真係唔同啲。

uncle地車我地到大三巴
原來車可以直接去到大三巴則邊落車,

小檬同B be其實都極度眼瞓,一上到uncle 車就瞓咗。。。
姐姐同妹妹都係第一到澳門,於是循例都帶佢地去大三巴!
不過由於兩個都瞓咗,我地唯有入博物館唞吓。

行咗大約二十分鐘,小檬就醒,拿拿臨影返張相留念就算。
B be好興奮,不停吖大個口!


原本想去食我最愛嘅坤記牛尾飯,
點知逢星期二休息!!!!

再去都冇咩地方可以去,大家拎住行李到累,
B be 又肚餓要搵地方食奶
於是求其坐低飲杯野。。。
再行去新麗華酒店搭shuttle bus 過返氹仔其一間酒店
(因為送嘅船飛係氹仔碼頭) 再轉shuttle 去碼頭

搭船時候其實B be 已經好眼瞓,唔知點解佢好心野,

唔肯瞓,好在成程船都企吓坐吓郁嚟郁去未有喊,
不過到差不多落船就喊喇。。。佢唔鍾意喺一地方唔行,唔郁,
我唯有咩起佢企吓,船已經拍咗岸,乘客已經排隊等落船,
呢個時候佢地喊到拆天,全部人都望住佢啦。。。
已經拍拍,氹佢,攬住,我都唔知道做啲咩可以叫佢唔好喊。
那邊廂我嘅小檬其實亦係爸爸攬住瞓咗,爸爸幾經辛苦咩好哂背囊,
先再抱住佢先可以落船。B be 喊喊吓,有個EE係則邊同玩,
突然間又笑到卡卡聲。。。真係佩服佢嘅情緒可以起伏得咁快!!

過咗關,去攞車,爸爸去整拍車優惠,唯有放最低小檬,

企咗一陣嘅佢突然間話要我抱!!
小檬咁耐都未試過扭抱,我就知佢真係好累。
我已經咩住B be 不過唔忍心見到佢咁,
唯有都照抱一抱住佢啦。

姐姐幫手影低呢一幕慈母

返到屋企同啲小朋友沖哂涼先煮我地嘅公仔麵大餐!

後感:

事前已經問姐姐唔介意我地一家大細一間房,再加張BB床。
爸爸媽媽同小檬一張床,姐姐一張,雖然小檬都轉嚟轉去,
不過都算瞓到,一晚將就吓啦

B be食物同之前1
小檬1個月去澳門一樣,第一日煮定粥仔,
食到夜晚,再加奶。
第二日,食奶同Baby food,之前小檬試過和光堂果啲唔like
所以今次買咗啲organic香蕉果蓉/beef
B be好鍾意。

除咗食早餐睇show啱小朋友玩之外,其實澳門不外乎賭同食,

就唔係太多野啱小朋友玩(今次冇去滑草)
不過勝在近,對比大陸,都乾淨安全,我地又有朋友接待吓見吓面。
試吓湊兩個出外嘅感覺,平時出街已經三抽二lung,
今日我地一人一個人背囊,加一個BB袋,
最後又加多一袋禮物!

冇推BB車,覺得摺嚟摺去好煩,呀B be有時又唔肯坐,
於是我孭B be,到第二日行完大三巴冇咩特別已經好累。
因為B be比小檬扭計,所以預咗出去會可能麻煩啲,
不過可能又大個女咗啲,又冇我想像中咁差,
只係落船同喺餐廳都眼瞓唔肯瞓!(哈..已經夠)

總結嚟講,雖然辛苦,

但我都會繼續帶佢地周圍去玩,看看這世界! 

<完>

沒有留言:

張貼留言