10.15.2014

小檬與B be

自從有咗B be 之後, 就已經同小檬講我有咗BB,
雖然我諗佢未係好明,不過我都唔理,
等佢要知道有個BB喺媽咪肚肚到。

出世之前都要做啲準備功夫,我會叫佢叫B be啦,
叫佢錫錫B be,同B be講佢係哥哥,
等佢知道出世後都要錫B be。
暫時佢地相處都算和睦。。哈哈! 

當B be出世時小檬就應該兩歲多,
呢個都係容易啲接受BB嘅歲數,
有朋友嘅大仔三歲幾就唔係好接受到喇,
成日話憎細佬,可能覺得佢威脅到佢!

 B be ,你好嘛?

你要o錫B be呀,知嘛?
知~呀!


祝大家中秋節快樂!

Thanks NT for the photos !!

14 則留言:

  1. 中秋節快樂呀, 你D相真係好SWEET呀~

    回覆刪除
  2. Sweet到漏, d相又好靚, 搞到我又心郁郁添

    回覆刪除
  3. wa~好sweet sweet!!!!!

    回覆刪除
  4. 中秋節快樂呀!!!!!

    回覆刪除
  5. 佢會唔會係度諗「做乜媽媽越來越肥假」;)

    回覆刪除
  6. 最後張相好sweet呀﹗

    回覆刪除
  7. 我相信檬檬唔多唔少都明明地的!

    回覆刪除
  8. 好SWEET呀,小檬一定係個好哥哥 :)

    回覆刪除
  9. 中秋節快樂!小檬一定知道所以好緊張媽媽肚肚

    回覆刪除
  10. 恭喜 GEN 媽!!!! 好開心呀!!!!

    回覆刪除
  11. 中秋節快樂呀 小檬 & b be~~~
    好sweet o既相呀~ 小檬一定要做個好哥哥呀~

    回覆刪除
  12. 恭喜恭喜呀..

    小檬要乖乖, 做個好哥哥.. 照顧 b be and gen 媽呀

    回覆刪除