10.18.2014

出走澳門生日遊~2

出camp後又上房休息一吓,B be食吓奶,換吓片,之後就出動喇。
諗住喺樓下行吓就算,原來啲卡通人物六點都會出嚟,於是就去影相
等。。。


終於等到喇~首先係史力加。
呀小檬先生喺屋企又話要同綠色粥粥影相,而家又驚。。
算,我同冇反抗能力嘅B be去影


功夫熊貓




同佢嘅bobobo啦




B be : who are u ?




B be: who are u ?? x2



好喇,終於影完~

 朋友嚟車我地,如果唔係都唔知幾時等到的士。
本來老公book咗一間餐廳,但因誤會冇檯,又唔知有dressing code,
朋友就短褲,tee冇得入, 老公好火。。
不過算啦,大家開心食咩都得,
終於朋友帶咗我地去食呢間笑面虎食西餐


當地人食嘅同我地啲遊客去食嘅唔同,

所以我好鍾意佢地帶我地去食地到好食嘅
啲菜式好特別架


小檬都有食到pizza 同意粉。B be 就爆喊,食完粥仔又眼瞓,
但又唔肯瞓,又要姐姐出去行吓行吓先得,好在有個露台,
唯有夾啲比姐姐係出面食。我就兩邊走。

最後,朋友為我預備咗個木糠布甸慶祝!


返到酒店差不多十點,同大細豬仲涼之後就同佢地瞓。。。
B be都好乖一教瞓到大天光,如果唔係真係個個都比佢嘈醒!

6 則留言:

  1. b be好叻喎,見到咁多咁大隻嘅嘢都我嚇到喊

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。其實我都好驚果隻dragon

      刪除
  2. HI 首次留言, 請問你細女這AGE 出門, 你為她帶什麼食糧去?

    回覆刪除
  3. Happy birthday ah Gen mama!

    回覆刪除