10.16.2014

雲彩行動

星期日,哥哥同事一家邀請我地一齊去呢個雲彩活動。
呢日姐姐冇放假,不過佢朝早話唔係好舒服,
於是留喺0屋企休息。
二鬥二

原本打算中午食完晏之後就出發,
點知嚟整野嘅寬頻仔又遲咗,攪攪吓,
活動兩點開始. 我地都要兩點幾先出到門!

首先係村姑B be



再加小檬哥哥


(究竟有咩方法可以準時少少呢?)

由於舅父同事係攪手,所以我地去到攞返件大會TEE先,
不過最細件都唔啱佢著喇








B be喺車到瞓緊,嚟到都未瞓夠,心情麻麻,一放喺草到就爆喊。

第一次落草地,影張相留念先


呀肥妹豬,你點呀?
 哥哥喺到唔使驚架


大會活動包括
二人三足/拔河。。
攤位遊戲/貼紙機/砌沙樽/射足球/高爾夫球。。。




WHO ARE U??





小檬第一次打高爾夫球,有個哥哥教佢, 

佢地第一杆已經打入洞,好叻呀(個哥哥)
打埋第二杆攞支珍寶珠就走,臨走仲好開心。


玩咗一陣,小檬就到草地進發!
只係玩咗一陣,已經濕哂同濕哂。
影完草地相,活動都差不多完,老公就話好熱要快啲走喇。。。

返到屋企,見到姐姐平時放拖鞋嘅地方多咗對麵包鞋,
我心諗佢都幾潮幾捨得買對麵包鞋喎! 

點知 。。。待續。。。

6 則留言:

  1. 湊住細路, 時間真係好難預, gen 媽你哋好勁, 成日都不屈不撓咁帶住一對寶貝四圍去

    回覆刪除
    回覆
    1. 二鬥二只係喺車上面,屋企有姐姐幫手,出到嚟龐大嘅團隊有舅父/未來舅母,同婆婆幫架!唔係我一定巔咗
      而家妹妹大左啲又唔想留低佢,想佢都一齊參與吓

      刪除
  2. 小檬媽二對二好勁架啦,始終小朋友又多野要take care,我地成日會遲呢 ^^"
    小檬真係一個好哥哥,見佢咁照顧Be B,個情景真係好溫馨

    回覆刪除
    回覆
    1. 二鬥二只係喺車上面,屋企有姐姐幫手,出到嚟龐大嘅團隊有舅父/未來舅母,同婆婆幫架!唔係我一定巔咗
      小檬問咗佢兩吓就已經走人喇。。。哈哈

      刪除
  3. 其實我湊一件都成日遲……
    湊兩件都唔知點算……
    檬媽檬爸二對二好勁架啦!

    回覆刪除
  4. 檬媽厲害! 次次上黎都好多新BLOG睇! 小檬同B BE好多街街去~

    回覆刪除