10.09.2014

兒室兒居~ 後感

想大執間屋好耐,不過又唔想太大工程,
於是一路擱置,見到人地屋企雖然玩具都多但好整齊,
最重要嘅係小朋友嘅食吓飯玩吓畫吓都有張檯,又可以坐喺到睇吓書,
返到自己間屋, 見到自己嘅屋企真係坐咗半個鐘先接受
亦好慚愧冇好好幫小檬同B be安排吓屋企嘅家具比佢地
屋企佢地都有份。。於是一觸即發!

地方有限,要添置新家具,唯有忍痛揼野。
之後開始諗點擺,睇家具,度尺寸,又比較價錢,又要靚,
又唔想太貴,又要啱尺寸,因為小朋友大得快,
亦應該會粗用。。真係小啲心機都會求其買就算。。。

最幣自己又唔求其得, 所以雖然看似好少野,
但都足以令我嘔心瀝血,因為冇時間
唯有等佢地瞓咗之後睇
到12點1點想躂低瞓嘅時候
,呀B be 就喊醒,於是我又抱住佢拍佢瞓(暈)
我上個月嘅日子就係咁過。。。

成個工程用咗大概一個月時間,大約二千幾蚊。

電腦椅/層板/貓頭鷹掛勾
玩具櫃小朋友檯套裝
All fr IKEA

木色動物掛勾/書櫃
fr TB

執完真係舒服哂


多謝老公支持呢個兒室兒居嘅大工程,
又要拆sofa(多謝舅父三更半夜上嚟幫手),
又要拋棄大垃圾去垃圾站,當我睇好哂啲家具,
佢又去幫手買。
兩個櫃返嚟仲要自己砌,起哂水泡。

尋日放工返到去都未喺好變樣,肥妹豬就開始扶住企。

呢兩晚都要我坐喺到陪佢睇書,所以一定要安排好個位置比小朋友
等佢地可以主動容易閱讀, 雖然遲咗啲不過有心唔怕遲

挨更底夜完成換來嘅
sweet moment



5 則留言:

  1. 好厲害呀!!! 我間屋都開始執緊...多個小朋友...真係多好多野...

    回覆刪除
  2. 檬媽畀個叻你,勁呀!

    回覆刪除
  3. 好勁呀媽媽你, 讚呀!

    回覆刪除
  4. 最尾張相 so sweet :)

    Ikea 的家具不錯, 平靚正!

    時間過得好快, 連妹妹都識企!!

    回覆刪除
  5. 你的幾篇推介都好正,謝謝分享。

    回覆刪除